اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

«نگرانی» انگلیس از وضعیت حقوق بشر در فلسطین اشغالی

دولت انگلیس درخصوص وضعیت حقوق بشر در فلسطین اشغالی از جمله افزایش خشونت شهرک‌نشینان علیه فلسطینی‌ها در گزارشی به ابراز نگرانی در این زمینه اکتفا کرد.

«نگرانی» انگلیس از وضعیت حقوق بشر در فلسطین اشغالی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دولت انگلیس روز پنجشنبه در گزارشی، درخصوص نقض حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد.

به نوشته وبگاه «جویش نیوز»، وزارت توسعه و رفاه عمومی انگلیس در این گزارش آورده است وضعیت حقوق بشر در فلسطین اشغالی، کرانه باختری و نوار غزه «همچنان نگران‌کننده» است.

این گزارش درخصوص افزایش خشونت از سوی شهرک‌نشینان صهیونیست و تخریب اموال و منازل فلسطینی‌ها هشدار داده و می‌نویسد «نگرانی‌ها درخصوص استفاده از نیروی بیش از حد» از سوی نظامیان صهیونیست همچنان پابرجا است.

این وزارتخانه درقبال نوار غزه نیز به اعلام نگرانی در گزارش خود اکتفا کرده و می‌نویسد: «وضعیت انسانی در نوار غزه همچنان وخیم است».

در حالی که از روز گذشته مرگ غم‌انگیز بیست و هفت پناهجو در آبراه بین انگلیس و فرانسه به تیتر رسانه‌ها تبدیل شده و دو طرف یکدیگر را مقصر حوادث مشابه می‌دانند، دولت انگلیس در این گزارش کشورهایی نظیر روسیه، کره‌شمالی، مصر، روسیه، پاکستان، ایران و عراق را در لیست «کشورهای با تداوم نگرانی» در زمینه حقوق بشر قرار داده است.

اوایل ماه جاری نیز اتحادیه اروپا و انگلیس در بیانیه‌هایی جداگانه بر لزوم توقف گسترش شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی تأکید کردند.

مهر امسال نیز «جیمز کلِوِرلی» معاون وزیر امور خارجه انگلیس در امور غرب آسیا و شمال آفریقا، بامداد شنبه در پیامی توئیتری نوشت: «انگلیس اقدام خشونت‌آمیز شهرک‌نشینان علیه یک روستای فلسطینی در جنوب بلندی‌های هبرون (الخلیل) در تاریخ ۲۸ سپتامبر را محکوم می‌کند».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول