اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

توئیت علی باقری از رایزنی‌هایش در کویت

معاون سیاسی وزیر امور خارجه در توئیتی با اشاره به رایزنی‌های امروزش در کویت نوشت: توافق کردیم افق‌های جدید در روابط دو کشور را با اراده و تلاش مشترک پدیدار سازیم.

توئیت علی باقری از رایزنی‌هایش در کویت

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که بعد از سفر به امارات عربی متحده امروز (پنجشنبه) در کویت حضور داشت، امشب در توئیتی نوشت: امروز در کویت در دیدار دوستانه با دکتر «احمد ناصر المحمد الصباح» وزیر خارجه و وزیر مشاور در امور هیأت وزیران و با حضور «مجدی الظفیری» قائم مقام وزیر خارجه و «ولید علی الخبیزی» معاون کشورهای آسیایی وزارت خارجه، توافق کردیم افق‌های جدید در روابط دو کشور را با اراده و تلاش مشترک پدیدار سازیم.

علی باقری پیش از این نیز به دبی سفر کرد و در پایان این سفر در توئیتی با اشاره به رایزنی‌هایش با مقامات اماراتی در دبی نوشت: توافق کردیم صفحه جدیدی در روابط ایران و امارات گشوده شود. (اینجا بخوانید)

معاون سیاسی وزیر امور خارجه چندی پیش نیز به عمان، قطر، ترکیه و پاکستان سفر کرده بود.

علی باقری همچنین اخیرا به بروکسل، پاریس، برلین، لندن و مادرید رفت و با همتایان خود درباره مناسبات دوجانبه و مذاکرات پیش رو در وین به گفت‌وگو پرداخت. (بیشتر بخوانید)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول