اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بنیاد مستضعفان سقای روستاییان «نهبندان و سربیشه» می‌شود

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شواری اسلامی گفت: بنیاد مستضعفان برای آبرسانی به برخی از روستاهای حوزه انتخابیه قول مساعد داد.

بنیاد مستضعفان سقای روستاییان «نهبندان و سربیشه» می‌شود

«مصطفی نخعی» نماینده نهبندان و سربیشه در مجلس شواری اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، در خصوص دستاوردهای دیدار با ریاست بنیاد مستضعفان، اظهار داشت: در این دیدار موضوعاتی بررسی و تصمیم‌گیری شد که امید است برکات آن برای مردم استان و حوزه انتخابیه ملموس باشد.

وی افزود: در این دیدار مقرر شد با مساعدت بنیاد مستضعفان  آبرسانی به برخی از روستاهای کم برخوردار مانند روستای «دهسلم» نهبندان، «چاخو و قنبر» در سربیشه و تعدادی دیگر از روستاهای حوزه انتخابیه انجام شود.

نماینده نهبندان و سربیشه در مجلس شواری اسلامی ادامه داد: پیگیری مطالبات روستاییان در مختاران و روستاهای اطراف و همچنین در خصوص اشتغال و اقتصاد خانوارها و موضوع آموزش در استان و حوزه انتخابیه مذاکرات و توافقاتی انجام شد.

نخعی اضافه کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و اخذ اعتباراتی با عنوان محرومیت‌زدایی از شهرستان‌های نهبندان و سربیشه برای نخستین بار در لایحه بودجه، آبرسانی به ۶۳ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۳ هزار نفر در دستور کار شرکت آب و فاضلاب قرار گرفته است.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ح/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول