اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گلایه های باشگاه نفت مسجد سلیمان از دپارتمان داوری؛ به ما ظلم می شود

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: چرا دپارتمان داوری توجهی به گفته های ما ندارد؟

گلایه های باشگاه نفت مسجد سلیمان از دپارتمان داوری؛ به ما ظلم می شود

به گزارش خبرگزاری فارس، ابوذر شجاعی در مورد مشکلات داوری در بازی های نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: در بازی هفته قبل اشتباه داور در بازی با آلومینیوم اراک شرایط و نتیجه بازی را تغییر داد و نفت از دریافت امتیاز بی بهره ماند و در بازی اخیر مجددا این قصه پر غصه تکرار شد دپارتمان داوری فدراسیون و سازمان لیگ لطفا ورود کنند تا با این گونه قضاوت ها،  باشگاه مردمی نفت مسجدسلیمان و تیمهای مشابه آسیب نبینند.

ابوذر شجاعی افزود: بعد از بازی با آلومینیوم به دلیل اشتباهات داوری به دپارتمان داوری نامه زدیم و در خصوص نحوه قضاوت داوران بارها با آنها صحبت کردیم اما متاسفانه این دپارتمان هیچ گونه توجهی به گفته های باشگاه نفت ندارد.

وی افزود: در بازی ما با مس باز هم اشتباهات داوری تکرار شد و هیچ کس جوابگوی این اتفاقات نیست. سوال اینجاست که چرا دپارتمان داوری توجهی به گفته های ما ندارد؟

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: از آن طرف قانون در موضوع مالی  بسته و نمی توانیم از بودجه نفت بهره مند شویم از این طرف هم در داوری ها به ما ظلم می شود.

وی افزود: از رییس فدراسیون ، سازمان لیگ  و کمیته انضباطی خواهش داریم در این قضیه ورود کنند تا حق از دست رفته باشگاه نفت مسجدسلیمان را برگردانند.

شجاعی خاطرنشان کرد: ما درصدی از پول بازیکنان را پرداخت کردیم و سعی کردیم در حد توان شرایط لازم جهت رفاه تیم  را فراهم کنیم، همچنین بازیکنان و کادر فنی ما توان و نمایش فنی خوبی از خود به نمایش می گذارند  اما جای تاسف دارد که داوری ها به این شیوه علیه ماست و به نوعی سر ما را می برند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول