اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

دیدار معاون وزیر خارجه ایران با وزیر خارجه کویت

خبرگزاری کویت از دیدار معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با وزیر امور خارجه کویت خبر داد.

دیدار معاون وزیر خارجه ایران با وزیر خارجه کویت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسمی کویت «کونا» امروز اعلام کرد، «علی باقری کنی» معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در سفری رسمی وارد کویت شد با «احمد ناصر المحمد الصباح» وزیر امور خارجه کویت و وزیر مشاور دولت کویت در امور کابینه دیدار کرده است.

در ادامه این گزارش آمده است: «در دیدار، روابط دوجانبه و مستحکم دو کشور دوست و نیز آخرین تحولات در صحنه منطقه‌ای و بین‌المللی بررسی شد».

در همین ارتباط، خبرگزاری رسمی امارات (وام) روز گذشته (چهارشنبه) خبر داده بود که معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران با «انور قرقاش» مشاور دیپلماتیک رئیس دولت امارات دیدار و گفت‌و‌گو کرده و دو طرف روابط امارات عربی متحده و جمهوری اسلامی ایران را مورد بررسی قرار داده‌اند.

بر اساس گزارش روز گذشه وام، دو طرف بر اهمیت توسعه این روابط بر اساس اصل حسن‌همجواری و احترام متقابل در چارچوب منافع مشترک، اقدام در راستای ثبات و شکوفایی بیشتر در منطقه و همچنین توسعه روابط اقتصادی و تجاری تأکید کرده‌اند.

این گزارش در حالی منتشر شد که  خبرگزاری رویترز پیش از آن خبر داده بود که یک مقام اماراتی عالی‌رتبه بزودی به ایران سفر خواهد کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول