اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

پیکر شهید 17 ساله فاطمیون تفحص شد/ تشییع بعد از نماز جمعه +فیلم

پیکر مطهر شهید مدافع حرم «نجیب حسینی» که در سال ۱۳۹۵ در منطقه حلب سوریه به دست تکفیری‌ها به شهادت رسید، بعد از گذشت پنج سال از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

پیکر شهید 17 ساله فاطمیون تفحص شد/ تشییع بعد از نماز جمعه +فیلم

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، پیکر پاک شهید مدافع حرم «نجیب حسینی» از رزمندگان لشکر فاطمیون که در روز ۹ شهریورماه سال ۱۳۹۵ در منطقه حلب به دست تکفیری‌ها به شهادت رسیده بود، طی تفحص انجام شده در سوریه شناسایی و به ایران اسلامی منتقل شد.


شهید نجیب حسینی

به همین مناسبت امروز چهارم آذرماه، ساعت ۱۸ پیکر مطهر این شهید به یادواره شهدای نخجیروان منتقل می‌شود. مراسم شبی با شهید همراه با قرائت پرفیض دعای کمیل و مناجات حضرت امیر (ع) در ساعت ۲۱ در بیت‌الشهدای گلزار شهدای محلات برگزار می‌شود.

 

لحظه اعلام تفحص پیکر شهید نجیب حسینیه خانواده‌اش؛ شهید ۱۷ ساله لشکر فاطمیون

مراسم وداع با شهید لشکر فاطمیون نیز از ساعت ۱۱ صبح روز جمعه ۵ آذرماه در مسجد القائم (عج) محلات انجام و پس از آن پیکر این شهید بعد از اقامه نماز عبادی - سیاسی جمعه از میدان‌ نماز به سمت گلزار شهدا با حضور مردم شهیدپرور شهرستان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

انتهای  پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول