اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  پاکستان

همکاری اسلام‌آباد و واشنگتن برای برقراری صلح و ثبات در افغانستان

سفیر پاکستان در آمریکا گفت: مشارکت و همکاری اسلام‌آباد و واشنگتن، صلح و ثبات را برای افغانستان و منطقه به ارمغان می‌آورد.

همکاری اسلام‌آباد و واشنگتن برای برقراری صلح و ثبات در افغانستان

به گزارش خبرنگار دفاتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس؛ «اسد مجیدخان» سفیر پاکستان در آمریکا گفت: مشارکت و همکاری اسلام‌آباد و واشنگتن، صلح و ثبات را برای افغانستان و منطقه به ارمغان می‌آورد.

او در نشستی با دانشجویان دانشگاه جورج واشنگتن افزود: پاکستان مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با شرکای بین المللی برای جلوگیری از یک بحران انسانی در افغانستان است.

مجیدخان تصریح کرد: پاکستان کشوری صلح طلب است که خواهان روابط دوستانه با همه کشورها به ویژه همسایگان است.

این در حالی است که چندی قبل یک مقام ارشد پاکستان گفته بود: روابط این کشور با ایالات متحده در پایین ترین سطح خود قرار دارد.

در جلسه کمیسیون امنیت ملی پارلمان پاکستان نیز به نمایندگان مجلس اعلام شد اگر پاکستان به طور کامل به سمت چین متمایل شود، ممکن است با خشم ایالات متحده و متحدانش مواجه شود و پاکستان باید تعادل خود را در این زمینه و روابطش با آمریکا و چین تعادل برقرار نماید.

یکی از اعضای پارلمان که نخواست نامش فاش شود، به نقل از یک مقام ارشد این کشور به کمیته امنیت ملی پارلمان گفته است که روابط اسلام‌آباد و واشنگتن در پایین ترین حد خود قرار دارد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول