اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

هفته نهم لیگ‌برتر والیبال/ باخت شهرداری ارومیه مقابل پیکان

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته نهم لیگ برتر والیبال کشور در مقابل تیم پیکان تهران با نتیجه سه بر دو مغلوب شد.

هفته نهم لیگ‌برتر والیبال/ باخت  شهرداری ارومیه مقابل  پیکان

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، تیم والیبال شهرداری ارومیه عصر امروز در بازی هفته نهم لیگ برتر والیبال کشور نتیجه مسابقه را سه بر دو به پیکان تهران واگذار کرد و با این نتیجه در جایگاه دوم جدول مسابقات باقی‌ماند.

در این بازی مهم هفته نهم، تیم والیبال پیکان تهران در سالن "خانه والیبال" این شهر میزبان تیم شهرداری ارومیه بود.  در این بازی پیکان ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود خود تمام کرد. سپس شهرداری ارومیه در ست دوم توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ پیروز شود. در ست سوم پیکان دوباره توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ نتیجه بازی را دو بر یک کند. در ست چهارم این شهرداری ارومیه بود که توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ نتیجه بازی را به تساوی کشاند. در ست پایانی و پنجم، تیم پیکان توانست با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ پیروز شده و نتیجه بازی را به سود خود به پایان رساند. پیکان تهران با این پیروزی جایگاه سومی خود را حفظ کرد.

بازی بعدی تیم شهرداری ارومیه در چارچوب هفته دهم لیگ برتر والیبال، روز یکشنبه ۷ آذر ماه میزبان تیم شهرداری گنبد خواهد بود.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول