اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

انقلاب مدیون فرهنگ بسیجی و تفکر بسیجی و شهداست

امام جمعه دیشموک گفت: این انقلاب مدیون فرهنگ بسیجی و تفکر بسیجی و شهداست.

انقلاب مدیون فرهنگ بسیجی و تفکر بسیجی و شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، به مناسبت 5 آذر برنامه‌ای در جهت تبیین بسیج و همچنین تجلیل از بسیجیان فعال  از طرف حوزه مقاومت بسیج دیشموک در مصلای شهر دیشموک برگزار شد.

کریم انصاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک در این برنامه ضمن تقدیر و تشکر از حضور یافتگان در این برنامه اظهار کرد: این گردهمایی بسیجیان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج صورت گرفت و هدف از برگزاری این مراسم هم بزرگداشت 5 آذر و هم تجلیل از بسیجیان فعال در رپایگاههای مقاومت بخش دیشموک و هم فرماندهان پایگاههای مقاومت درغک، دیشموک و اسفندان بود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک گفت: این برنامه با هدف انسجام و آگاهی بخشی بسیجیان در رده‌های مختلف و حوزوی برگزار شد.

وی با اشاره به برنامه‌های امروز به مناسبت 5 آذر در دیشموک گفت: برپایی ایستگاه صلواتی ، تجلیل از بسیجیان، برگزاری نمایش عکس و تجدید میثاق بسیجیان با آرمان‌های امام رهبری و شجره طیبه بسیج خواهد بود.

وی با بیان اینکه  از مهمترین مسائل بسیج موضوع امر به معروف و نهی از منکر است گفت: بعد از انقلاب حرکت‌های مردمی خوبی ایجاد شد و نهادهای انقلابی بسیج، سپاه در جهت خدمت به مردم از نمونه بارز خدماترسانی این نهاد به مردم بود.

مختاری گفت: اگر گذشته شهید باکری‌ها، شهید همت‌ها را داده‌ایم بعدها شهید حججی و حالا شهید نوروزی را تقدیم نظام و انقلاب کردیم تا ادامه دهنده راه امام و شهدا باشیم.

مدیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی ادامه داد: برهمه مسئولان فرض و واجب است که با اقدام جهادی مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را برطرف و خدمت خالصانه شان پاسدار خون شهدا باشند.

عزیزالله نوروزی پدر شهید موسی نوروزی درجمع بسیجیان با تقدیر از الطاف عموم مردم و دستگاه ها و ادارات ونیروهای نظامی و انتظامی گفت: در اوایل انقلاب شعار ما  مردم این بود که تا  خون در رگ ماست خمینی رهبر ماست  و اکنون وظیفه داریم که پشتیبان ولایت فقیه و رهبر فرزانه انقلاب باشیم.

وی افزود: از خداوند می‌خواهیم تا طول عمر با برکت برای ایشان داشته و افتخار میکنم که فرزندم در راه این‌انقلاب‌ شهید‌ شده است.

حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک  با اشاره به خدمات دهی بسیج در طول چهل و دو سال انقلاب اسلامی گفت: بسیج در همه عرصه ها هم در  سیل،زلزله ،جنگ هشت ساله، عرصه‌های علمی و فرهنگی،به‌خوبی‌به‌مردم‌خدمات‌رسانی‌کرده‌است.

راوند گفت: این انقلاب مدیون فرهنگ بسیجی و تفکر بسیجی و شهداست.

وی افزود: این خدمات دهی خالصانه بسیار ارزشمند بوده که از زحمات بسیجیان تقدیر می‌شود.

 

انتهای پیام/82027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول