اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فیلم| اشتغال زایی زوج تالشی با دست خالی عسگر علی نیا یک جوان تالشی است که‌ به همراه همسرش در کارگاه کوچک خود اقدامات بزرگی در راستای کارآفرینی و ایجاد اشتغال در منطقه برداشته است.
این جوان تالشی پس از سال‌ها کار در تهران تصمیم می‌گیرد به شهرستان برگشته و کارگاه تولید پوشاک اداری و سازمانی را راه‌اندازی کند.
عسگر و همسرش با تلاش و پشتکار خود و بدون هیچ‌گونه حمایت دولتی موفق شده‌اند تاکنون برای حدود ۴۰ نفر اشتغال ایجاد کنند .
این زوج تالشی با عشق و علاقه خاصی به افراد جویای کار فنون حرفه‌ای خیاطی را آموزش می‌دهند و چرخ رایگان در اختیار آنان قرار می‌دهند تا این افراد بتوانند برای خود کسب‌وکاری دست‌وپا کنند.
عسگر علی نیا که سابقه سال‌ها کار در تهران را در کارنامه خود دارد ،امروز دیگر به یک بازاریاب قوی تبدیل‌شده است و موفق شده به‌عنوان یک پشتیبان قدرتمند برای مشاغل خانگی در تالش باشد.
این زوج تالشی می‌گویند ما بدون حمایت دولتی موفق شده‌ایم برای ده‌ها نفر از زنان سرپرست خانواده و جوانان جویای کار اشتغال ایجاد کنیم که در صورت حمایت‌های دولتی آمادگی و توان ایجاد اشتغال برای ده‌ها نفر دیگر را نیز داریم.
به گزارش فارس، در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها می‌شود با حمایت و پشتیبانی از چنین واحدهای تولیدی گام‌های ارزشمندی در راستای حمایت از تولیدات داخلی و کاهش نرخ بیکاری برداشت.
۱۴۰۰-۹-۳ ۱۴:۴۱ http://fna.ir/5dk0b
0
۴:۳۹

...

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول