اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آغاز مسابقات کارکنان دولت در رشت

آئین افتتاحیه مسابقات کارکنان دولت با شعار کارمند فعال، ایران فعال در سالن 6 هزار نفری شهدا رشت برگزار شد.

آغاز مسابقات کارکنان دولت در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آئین افتتاحیه مسابقات کارکنان دولت با شعار کارمند فعال، ایران فعال در سالن ۶ هزار نفری شهدا رشت با حضور مسؤولان استانی برگزار شد.

مدیرکل ورزش‌ و جوانان استان گیلان در این مراسم با بیان اینکه این مسابقات با بهترین کیفیت برگزار می‌شود، اظهار کرد: تمام تلاش‌ها برای برگزاری باشکوه این مسابقات با حضور ۱۷ دستگاه اجرایی تدارک دیده‌شده است.

مریم بخشی با اشاره به اینکه ورزش در گیلان در فرهنگ غنی گیلان بوده است، گفت: گیلانیان از قدیم ورزشکار بوده و از سالیان دور با فرهنگ ورزش و پهلوانی آشنا بوده‌اند.

وی با بیان اینکه مسابقات باید در شأن دستگاه‌های اجرایی باشد، افزود: امیدواریم مسابقاتی با کیفیت در این دوره از رقابت‌ها شاهد باشیم.

علیرضا زهری، رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان گیلان با بیان اینکه ولین فستیوالی است که به این شکل در حال برگزاری است، اظهار کرد: متأسفانه برخی از ادارات به دلایل مختلف از این مسابقات استقبال کردند.

وی با اشاره به اینکه برخی از ادارات علی‌رغم داشتن پتانسیل بالا در این مسابقات شرکت نکردند، افزود: این مسابقات با حضور ۱۷ اداره در هشت رشته ورزشی برگزار می‌شود که می‌توانست این آمار بیشتر از این باشد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان گیلان با بیان اینکه بحران کم‌تحرکی را در گیلان شاهد هستیم، گفت: این مسائل و مشکلات باعث شده که ما به فکر برگزاری چنین مسابقاتی بین پرسنل و کارکنان دولت باشیم.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول