اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

واکنش سرمربی موقت منچستریونایتد به گلزنی رونالدو

سرمربی منچستریونایتد پس از برد مقابل ویارئال به تمجید از رونالدو پرداخت و از سولسشر نیز صحبت کرد.

واکنش سرمربی موقت منچستریونایتد به گلزنی رونالدو

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، منچستریونایتد بدون حضور سرمربی خود مقابل ویارئال به برتری 2 بر صفر رسید.

روز یکشنبه، اوله گونار سولسشر پس از شکست برابر واتفورد از باشگاه منچستریونایتد جدا شد و هدایت موقت تیم به عهده مایکل کریک افتاد.

سرمربی موقت شیاطین سرخ پس از این برد اظهار داشت: نتیجه‌ای که ما کسب کردیم، مشخصا نتیجه بسیار خوبی بود و ما نمی‌توانیم آن را پنهان کنیم. حس پیروزی در یک مسابقه برای بازیکنان بسیار بزرگ است و مهمتر اینکه ما توانستیم در این بازی کلین شیت کنیم. دخیا دوباره نشان چقدر برای منچستریونایتد مهم است و چقدر می‌تواند روحیه مثبت به تیم تزریق کند. همه بازیکنان نشان دادند که پس از این هفته سخت می‌توانند یک واکنش مناسب نشان دهند و انگیزه مثبت خود را به اجرا گذارند.

وی ادامه داد: موقعیت الان ما آمیخته با احساسات است. ما با هم یکی شدیم و نشان دادیم که می‌توانیم به پیروزی دست پیدا کنیم. این اتفاق بسیار خوشحال کننده است زیرا به برد بزرگی دست یافتیم.

به گزارش فارس، پیش از این بازی، پل اسکولز به شدت از رفتار دستیاران سولسشر انتقاد کرد و مدعی شد که کریک، فیلان و مک‌کنا هم باید تیم را ترک می‌کردند.

کریک در این خصوص گفت: شخصاً برای من نتیجه مهم نیست. این نتیجه برای بازیکنان مهم است زیرا من روی این برد اثرگذار نبودم. بدیهی است وقتی وودوارد به من پیشنهاد داد که هدایت تیم را برعهده گیرم، با سولسشر صحبت کردم.من مسئول این تیم هستم و این تیم پرافتخار را در دست گرفتم. برد امشب برای من نبود، برای کل تیم بود. یک برد بزرگ بدست آوردیم و توانستیم راهی مرحله بعدی شویم. من از این موضوع بسیار خوشحال هستم. این برد تقدیم به اوله گونار سولسشر.

وی درباره گلزنی رونالدو نیز صحبت کرد و اظهار داشت: فرد نمایشی عالی داشت و هر کاری که از او خواسته بودیم را انجام داد. وقتی رونالدو صاحب موقعیت شود، شما می‌دانید که توپ گل خواهد شد. او یک تیک دیگر به لیست خود اضافه کرد.  

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول