اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نکونام: بازی سختی مقابل ذوب‌آهن خواهیم داشت/ برای تغییر وضعیتمان محکوم به برد هستیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی سخت و سنگینی مقابل ذوب آهن خواهیم داشت و می‌دانیم ذوب‌آهن تیمی است که برنامه خود را به خوبی اجرا می‌کند.

نکونام: بازی سختی مقابل ذوب‌آهن خواهیم داشت/ برای تغییر وضعیتمان محکوم به برد هستیم

جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان شامگاه سه‌شنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: پیش از هرچیز درگذشت سه خبرنگار اصفهانی را به دلیل ابتلا به بیماری کرونا را تسلیت عرض می‌کنم؛ اتفاق ناخوشایندی بود که رخ داد و امیدوارم مردم بیشتر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی افزود: در مورد بازی فردا می‌دانیم بازی سخت و سنگینی خواهیم داشت و می‌دانیم ذوب‌آهن تیمی است که برنامه خود را به خوبی اجرا می‌کند و شرایط تیمی آن‌ها خوب است و در تمام مسابقات این فصل این تیم نشان داده خوب و با کیفیت است.

نکونام تصریح کرد: نفرات خوبی در تیم ذوب‌آهن هستند و بازی سختی برای هر دوتیم خواهد بود و با توجه به شرایطی که تیممان دارد نیاز داریم این بازی را ببریم تا بتوانیم به موفقیت رسیده و از پایین جدول به بالای جدول برسیم و امیدواریم با نکاتی که به بازیکنانمان گوشزد کردیم، به موفقیت برسیم.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول