اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تکذیب اعلام آمادگی صدا و سیما برای پرداخت 100درصدی حق پخش مسابقات ورزشی

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس سخنان نقل شده از رئیس سازمان صدا و سیما در این کمیسیون در زمینه اعلام آمادگی برای پرداخت 100 درصد حق پخش مسابقات ورزشی به فدراسیون‌ها را تکذیب کرد.

تکذیب اعلام آمادگی صدا و سیما برای پرداخت 100درصدی حق پخش مسابقات ورزشی

بیژن نوباوه وطن نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهارات یکی از اعضای کمیسیون در مورد صحبت‌‌های پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما مبنی بر پرداخت 100 درصدی حق پخش مسابقات ورزشی به فدراسیون‌ها را تکذیب کرد.

وی افزود: ماجرای حق پخش مسابقات ورزشی که سابقه 30-40 ساله دارد به دلیل شفاف نبودن میزان درآمد آگهی‌های تبلیغاتی در مسابقات ورزشی و امتناع فدراسیون‌های ورزشی از ارائه اطلاعات کامل تاکنون لاینحل باقی مانده است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رئیس سازمان صداوسیما در نشست کمیسیون فرهنگی در رابطه با حق پخش مسابقات ورزشی و برای حل این موضوع با همکاری فدراسیون‌های ورزشی اعلام آمادگی کرد، اما اعلام آمادگی صدا و سیما برای پرداخت 100 درصدی حق پخش مسابقات ورزشی به فدراسیون‌ها صحت ندارد.

گفتنی است، رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، امروز گفته بود که با پیگیری اعضای ناظر مجلس در سازمان صداوسیما موضوع حق پخش مسابقات ورزشی در قانون بودجه 1400 لحاظ شد و صداوسیما مؤظف به پرداخت حق پخش تلویزیونی مسابقات ورزشی شده و در جلسه هفته گذشته رئیس رسانه ملی با اعضای فرهنگی کمیسیون فرهنگی مجلس، آقای جبلی اعلام آمادگی کرده سهم ورزش از حق پخش تلویزیونی به طور 100 درصد پرداخت شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول