اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حسینی: بازی با نساجی اهمیت زیادی برای ما دارد/امیدوارم کیفیت زمین ساری مطلوب باشد

سرمربی پیکان تهران گفت: بازی با نساجی از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است.

حسینی: بازی با نساجی اهمیت زیادی برای ما دارد/امیدوارم کیفیت زمین ساری مطلوب باشد

به گزارش خبرگزاری فارس، مجتبی حسینی سرمربی پیکان تهران به دلیل همزمانی تمرین تیمش در شهر بابلسر و مسافت طولانی تا محل برگزاری نشست خبری در نزدیکی شهرساری امروز نتوانست در نشست خبری قبل از دیدار با نساجی مازندران شرکت کند.

سرمربی خودروسازان به همین خاطر در یک گفت و گوی صوتی شرکت کرد. او درباره مسابقه فردای تیمش با نساجی مازندران گفت: با توجه به شکست هفته پیش مقابل فجرسپاسی شرایط ما به شکلی است که بازی فردا برایمان حساسیت ویژه ای خواهد داشت.

او ادامه داد: در طول هفته گذشته سعی کردیم شرایط کاری مان به شکلی باشد که خودمان را به بهترین شکل برای این بازی آماده کنیم. بچه های ما توجیه شده اند که بازی با نساجی چقدر اهمیت زیادی برای ما دارد. امیدوارم فردا اتفاقات بازی به گونه ای رقم بخورد که با دست پر از زمین خارج شویم.

سرمربی پیکان درباره وضعیت نساجی تاکید کرد: نساجی شرایط خیلی خوبی دارد. ما این تیم را آنالیز کرده ایم و نقاط ضعف و قوتش را می شناسیم. قطعا کار سختی خواهیم داشت اما تلاش می کنیم با موفقیت به تهران برگردیم.

حسینی درباره شرایط زمین مسابقه در شهر ساری گفت: امیدوارم کیفیت زمین مطلوب باشد. در تصاویر تلویزیونی از بازی های قبلی اینطور مشخص می شد که کیفیت زمین خوب نیست اما امیدوارم شرایط خوب باشد که اگر اینطور باشد یک بازی خوب و زیبا را شاهد خواهیم بود.

وی در پاسخ غایبان تیمش در این بازى افزود: محمدعلی فرامرزی تنها مصدوم ما است و به این بازی نمی رسد. بقیه بچه ها در شرایط خوبی هستند و امیدوارم فردا یک بازی خوب برای ما باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول