اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کلانتری: با دست پُر برابر سپاهان به میدان می‌رویم/وضعیت 3 بازیکن مصدوم سپاسی مشخص نیست

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: بازیکنان فجر با آمادگی کامل برابر سپاهان به میدان می‌روند و از نام این تیم هراس ندارند.

کلانتری: با دست پُر برابر سپاهان به میدان می‌رویم/وضعیت 3 بازیکن مصدوم سپاسی مشخص نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کلانتری در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر سپاهان اصفهان گفت: بازیکنان سپاسی به خوبی در دیدارهای گذشته ظاهر شده و به همین سبب توقعات کادر فنی از بازیکنان افزایش پیدا نکرده است.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز افزود: شرایط تیم ما به نحوی نیست که برای سقوط نکردن بجنگیم چرا که این تفکر افراد ترسو است و بازیکنان سپاسی نشان دادند از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه ایده ما ساختن یک تیم قوی و نترس بوده که در هیچ شرایطی ترس و واهمه از نام و نشان تیم ها نداشته باشند، تصریح کرد: نه حریفان را دست کم می گیریم و نه اینکه قابلیت های بازیکنان مان را نادیده گرفته ایم؛ با شرایطی که داریم تیم ها را آنالیز کرده و موارد ضروری را به بازیکنان ارائه و رویاروی حریفان قرار می گیریم.

کلانتری با اشاره به شرایط خوب تیم سپاهان و برنامه ریزی عوامل آن برای حضور در جام باشگاه های آسیا، عنوان کرد: انسجامی که در باشگاه سپاهان وجود دارد این تیم را یک سر و گردن از سایر حریفان بالاتر برده و با وجود امکانات سخت افزاری و نرم افزاری موجود در این تیم برای حضور در مسابقات آسیایی و قهرمانی در این رقابت ها گام برداشته اند.

وی با اشاره به اینکه چهار بازی اخیر تیم سپاهان را آنالیز کرده و برای رویارویی مقابل این تیم به عنوان یک تیم مدعی برنامه ریزی کرده ایم، خاطرنشان کرد: بازیکنان ما نیز برابر سپاهان پر قدرت ظاهر می شوند تا آنچه استحقاقشان است را به دست بیاورند.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز با اشاره به وضعیت بازیکنان و شرایط همراهی شان با این تیم، افزود: مصدومیت شهرام گودرزی رفع شده و به تیم افزوده می شود اما فرزان دانا، سیروان قربانی و محمدکاظمی از مصدومان سپاسی هستند که حضورشان در دیدارهای این تیم تا بهبودی وضعیت جسمانی آنها مشخص نیست.

وی در عین حال گفت که به زودی و در بازی های آینده، جوانان پر توان تیم سپاسی با نشان دادن ظرفیت هاشان، خود را به فوتبال ایران معرفی کرده و ماندگار می شوند.

کلانتری گفت: تمام تلاش خود را برابر تیم سپاهان به کار می گیریم که بتوانیم با امتیاز کامل از زمین خارج شویم.

وی همچنین در خصوص حضور تماشاگران در دیدارهای لیگ برتر و گلایه تیم های شهرستانی از نحوه اجرای آن، عنوان کرد: اجرای آزمایشی حضور تماشاگران در ورزشگاه ها نباید منحصر به تیم های پایتخت نشین باشد و برای نتیجه بخش بودن این ارزیابی لازم است در شهرستان ها نیز این روند انجام شود؛ اگرچه معتقدیم باید شرایط حضور تماشاگران در ورزشگاه ها توسط استان ها نیز مهیا شود.

کلانتری اظهار کرد: امکانات و شرایط سخت افزاری و نرم افزاری استان فارس مطلوب نیست و توقع داریم مسئولان نسبت به تجهیز ورزشگاه ها و سخت افزارها اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول