اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

شهادت یک مرزبان در سقز

فرمانده مرزبانی کردستان از درگیری مرزبانان سقز با قاچاقچیان مسلح خبر داد و گفت: در این درگیری یکی از سربازان گروهان مرزی بسطام به شهادت رسید.

شهادت یک مرزبان در سقز

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از پایگاه خبری پلیس،  ‌محمدعارف سپهری‌ اظهار داشت: گروهان مستقل مرزی بسطام حین پایش و مراقبت از نوار مرزی، با قاچاقچیان مسلح درگیر شدند که سربازان ولایت مقتدرانه و با شجاعت با آنان مقابله کردند.

وی افزود: قاچاقچیان به ‌محض مشاهده مرزبانان، اقدام به تیراندازی به ‌سمت آنان کردند و مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کردند که به‌ علت حجم زیاد آتش، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته و پس از ساعتی درگیری مسلحانه، عرصه را بر خود تنگ دیده با استفاده از پوشش کوهستانی و تاریکی شب از محل متواری شدند.

سپهری تصریح کرد: در این درگیری سرباز وظیفه مهدی محرم با رشادت تمام در برابر قاچاقچیان مسلح  ایستادگی کرد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده مرزبانی استان کردستان در پایان ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام و همرزمانش، خاطرنشان کرد: سلحشوران مرزبانی جانانه از مرزها دفاع می‌کنند و قطعاً راه این شهیدان بزرگوار و دیگر شهدا در دفاع از کشور و ارزش‌های نظام و انقلاب ادامه دارد.

گفتنی است، شهید مرزبان "مهدی محرم" مجرد و اهل و ساکن قزوین بود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول