اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

یادداشت| دغدغه ستودنی خطاب به استاندار مازندران

استاندار جدید با هدف مطالعه منابع انسانی و یافتن نیروهای امین از بدنه انقلابی و ارزشی دست به تغییر مدیران و حتی دفتر خود نزد که این تعلل البته با گلایه نیروهای سیاسی حامی دولت انقلابی سیزدهم در استان مواجه شد.

یادداشت| دغدغه ستودنی خطاب به استاندار مازندران

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس سیاسی| تعلل و معطلی برنامه‌ریزی شده استاندار مازندران در برکناری مدیران همسو با دولت قبل در رده‌های مدیریتی استان موجب خوشحالی مدیران ناکارآمد قبلی و البته دلخوری نیروهای انقلابی شده است.

با گذشت دو هفته از آغاز به‌کار اولین استاندار دولت سیزدهم در مازندران متاسفانه هنوز هیچ یک از مدیران دولت قبل در استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان در ریل تغییر قرار نگرفتند و استاندار جدید با هدف مطالعه منابع انسانی و یافتن نیروهای امین از بدنه انقلابی و ارزشی دست به تغییر مدیران و حتی دفتر خود نزد که این تعلل البته با گلایه نیروهای سیاسی حامی دولت انقلابی سیزدهم در استان مواجه شد.

استاندار جدید که در سابقه انقلابی و جهادگری او شکی نیست و از افتخارات جریان انقلاب کشور به شمار می رود، در آیین معارفه‌اش و تودیع همتای قبلی خود به‌صراحت از تغییر مدیران ناهمسو و فاقد برنامه در سطح استان سخن گفت و خواستار کناره‌گیری مدیران ناراستا با دولت که مسبب وضع موجود در عرصه مدیریتی هستند، شد که تحسین فراوان دلسوزان انقلاب و مردم خداجوی دیار علویان را برانگیخت.

طی دو هفته اخیر اما شماری از نیروهای سینه چاک جریان بنفش و اصلاح طلب در استان به‌ویژه استانداری مازندران با سو استفاده از نجابت تحسین برانگیر نیروهای انقلابی به نحوی جولان داده که گویا آنان فاتح میدان  انتخابات ۲۸خرداد ماه گذشته شدند و هلهله‌کنان خون به دل جریان ارزشی و انقلابی استان کردند و از این رو مایه نگرانی دلسوزان واقعی انقلاب را فراهم آورده‌اند.

استاندار جدید مازندران  نیک می‌داند که او نماینده عالی دولتی است که دل در گرو ارزش‌های متعالی انقلاب دارد و اساسا هیچ قرابتی با جریان دولت قبل ندارد و از این رو هلهله و شادی غیرواقعی برخی از عاملان و پادوهای اصلاحاتی در راستای زمین زدن مدیریت ارشد دولت سیزدهم و حاشیه سازی پر رنگ برای مدیران خدوم دولت کار و کرامت در استان  فهم می‌شود.

از سوی دیگر نیروهای انقلابی و ارزشی مازندران که برای صیانت از اهداف والای نظام اسلامی خون دل خورده و دغدغه دارند، این روزها مترصد فراخوانی بیست و چهارمین  استاندار مازندران برای یاری رسانی به دولت منتخب خود هستند تا در گام دوم نهضت عملکرد مبتنی بر"اراده‌های ایمانی" نیروهای جهادی از جنس سردار دل‌ها شهید سلیمانی را در معرض دید عموم مردم قرار دهند و موفقیت دولت سیزدهم را در حل چالش‌های پیش رو در تاریخ ثبت کنند.

بهر روی انباشت مشکلات ناشی از بی‌تحرکی و انفعال دولت قبل در مازندران که شرح آن در این وجیزه نمی‌گنجد، می‌طلبد تا استاندار محترم با رویکرد بسیجی به موضوع انتصاب مدیران دستگاه‌های اجرایی هر چه سریع‌تر ورود کرده و چشمان منتظر و خسته مردم سختکوش و نیروهای انقلابی و با انگیزه این سامان را از نگرانی برهاند.

یادداشت: عقیل امامی

انتهای پیام/۸۶۰۵۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول