" /> " /> " /> " />
اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

سیزدهمین کنفرانس علمی فرماندهی و کنترل ایران در بهمن ماه 1400 برگزار می‌شود

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، سیزدهمین کنفرانس علمی فرماندهی و کنترل ایران (C4I) را یکی از مهم‌ترین رویدادهای علمی کشور دانست و از برگزاری این رویداد مهم با شعار فرماندهی و کنترل، فناوری‌های نو، پیشرفت ملی در بهمن ماه سال جاری و به میزبانی پژوهشگاه خبر داد.

سیزدهمین کنفرانس علمی فرماندهی و کنترل ایران  در بهمن ماه 1400 برگزار می‌شود

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، وحید یزدانیان رئیس سیزدهمین کنفرانس انجمن فرماندهی کنترل، در ادامه با بیان این که هدف از برگزاری این کنفرانس، گسترش فرهنگ و پیشرفت مبانی نظری، کاربردی و توسعه‌ای این حوزه است، افزود: پژوهشگاه ارتباطات به عنوان میزبان این رویداد مهم، از تمامی پژوهشگران، متخصصان، فناوران و صاحبنظران مراکز تحقیقاتی، علمی، دانشگاهی، صنعتی و مدیریت کشور دعوت می کند با ارسال مقالات و دستاوردهای علمی، فنی و مدیریتی خود، در این رویداد مشارکت کنند.

به گفته یزدانیان، این کنفراس محمل خوبی است برای علاقه‌مندان به مباحث علمی فرماندهی و کنترل چرا که در آن، علاوه بر ارائه مقالات و ارایه سخنرانی‌های علمی؛ نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی و تخصصی نیز برگزار می‌شود.
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در بخش دیگر سخنان خود، با اشاره به محورهای این کنفرانس ادامه داد: این کنفرانس در هفت محور برگزار می‌شود که هر محور دارای چند زیرمحور است. 
یزدانیان درخصوص محورهای هفتگانه کنفرانس فرماندهی و کنترل ایران نیز گفت: مبانی نظری، اصول و سیاست‌های فرماندهی و کنترل؛ توسعه علوم و فناوری‌های نوظهور، فرماندهی و کنترل؛ امنیت در چرخه‌های فرماندهی و کنترل؛ شبکه ملی اطلاعات، فرماندهی و کنترل؛ توسعه زیرساخت‌های موثر بر ارتقاء نظام فرماندهی و کنترل؛ فرماندهی و کنترل در فضای سایبری و هفتمین محور با عنوان هوشمند‌سازی در نظام فرماندهی و کنترل است که هر کدام شامل چندین زیرمحور هستند و انتظار می‌رود در هر یک از این محورها، شاهد ارائه مقالات و دستاوردهای علمی، فنی و مدیریتی مطلوبی باشیم.
گفتنی است، سیزدهمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل ایران بهمن ماه 1400 برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال آثار یا پیشنهادات خود در محورهای هفتگانه کنفرانس تا 15 آذر ماه و پیشنهاد برگزاری کارگاه‌ آموزشی و یا تخصصی نیز نهایتا تا 20 آذر از طریق پست الکترونیکی c4i2021@itrc.ac.ir و یا وب سایت www.itrc.ac.ir/c4i2021 اقدام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول