اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

نمایش فیلم «منصور» به مناسبت هفته بسیج در یک مسجد

مسئول رسانه‌ای مسجد فائق گفت: اکران فیلم سینمایی «منصور» به مناسبت هفته بسیج در مسجد برای عموم به نمایش درخواهد آمد که مردم جمعه ۵ آذرماه از ساعت ۱۵ در شبستان باید حضور پیدا کنند.

نمایش فیلم «منصور» به مناسبت هفته بسیج در یک مسجد

سیدروح‌الله حسینی مسئول رسانه‌ای مسجد فائق در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به برنامه‌های پایگاه بسیج این مسجد در ایام هفته بسیج اظهار داشت: اکران فیلم سینمایی «منصور» به مناسبت هفته بسیج در مسجد برای عموم به نمایش درخواهد آمد که مردم جمعه ۵ آذرماه از ساعت ۱۵ در شبستان باید حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه این برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، گفت: درصورت تکمیل ظرفیت، درها بسته خواهد شد. بنابراین لازم است مردم نهایتاً یک ساعت قبل از شروع اکران در مسجد حاضر شوند.

حسینی افزود: برنامه دیگر بسیج در این ایام، برگزاری اردوی فرهنگی و ورزشی برای نوجوانان بسیجی در مسجد است که روز جمعه ۵ آذربرگزار می‌شود و اکران این فیلم نیز بخشی از برنامه‌های آنان است.

مسئول رسانه‌ای مسجد فائق گفت: دیدار با خانواده شهید مدافع حرم با حضور بسیجیان از دیگر برنامه‌های مسجد در این هفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نوجوانان بسیج خواهران مسجد در یک اقدام خودجوش با جمع‌آوری مبالغی بنا دارند در این هفته، ۱۲ بسته ارزاق تهیه و به خانواده‌های نیازمند اهدا کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول