اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کنت:همه مقابل سپاهان انگیزه مضاعف دارند/عاشق مردم ایران هستم و اینجا را خانه خودم می‌دانم

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: همه تیم‌ها وقتی مقابل سپاهان بازی می‌کنند انگیزه مضاعفی دارند و این مساله کار ما را سخت‌تر می‌کند.

کنت:همه مقابل سپاهان انگیزه مضاعف دارند/عاشق مردم ایران هستم و اینجا را خانه خودم می‌دانم

کریستوفر کنت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال سپاهان، و همچنین زندگی در ایران صحبت‌هایی را مطرح کرد که متن آن را در زیر می خوانید:

فارس: در 5 بازی فصل جدید فوتبال ایران بازی کردی. کیفیت فوتبال در اینجا را چطور می‌بینی؟

لیگ خوبی در حال برگزاری است و تیم‌های با کیفیتی در آن حضور دارند. حتی تیم‌هایی که مهره کمتری دارند، اگر در روز خوبشان باشند می‌توانند هر تیمی را شکست بدهند.

فارس: رکورد سه کلین شیت پیاپی در بازی با ذوب‌آهن شکسته شد. آیا این روند می‌توانست ادامه داشته باشد تا شما الان از 5 بازی 5کلین شیت داشته باشید؟

من نگاهی به آمار ندارم. مقابل ذوب‌آهن حاضر بودم سه گل می‌خوردم اما بازی را 4 بر3 می‌بردیم. سه امتیاز مسابقه برای من اهمیت بیشتری داشت. کلین‌شیت اعتباری است که با تلاش کل تیم به دست می‌آید و فقط برای من نیست. می‌توانم بگویم در این 5 بازی تیم ما فوق العاده کار کرده است.

فارس: کشور ما دو اسطوره فوتبال داشت که در واقع چهر‌های مطرح دروازه بانی هستند. مرحوم حجازی و احمدرضا عابدزاده. چیزی در موردشان شنیده‌ای؟

در مورد آن‌ها زیاد با من صحبت شده و چیزهای زیادی شنیده‌ام. در کل چیزی که در ایران دیدم، دروازه‌بانان خیلی خوبی چه در داخل و چه در اروپا از ایران حضور دارند. من پیام(نیازمند) را دنبال می‌کنم و بازی های او را در سپاهان دیده‌ام. امیدوارم هرچه زودتر شاهد بازی کردن او در تیم ملی باشم.

فارس: رقابت شما با دروازه‌بان های دیگر سپاهان چطور است؟ آیا برای ماندن در ترکیب اصلی احساس خطر می‌کنی؟

چهار دروازه‌بان هستیم که همه تمام تلاششان را در هر جلسه تمرینی به کار می‌گیرند. هیچ کدام پا پس نمی‌کشند. البته که همه دوست دارند بازی کنند. رقابت خیلی خوبی بین ما وجود دارد و همه سخت کار می‌کنند. این راه خیلی خوبی است که ما می‌رویم و از همه چیز بهتر است.

فارس: با کدام یک از بازیکنان سپاهان صمیمیت بیشتری داری؟

در کل تیم فوق العاده‌ای داریم. می‌توانم بگویم از روز اولی که پایم را در این تیم گذاشتم با استقبال خیلی گرمی روبرو شدم و با این شرایط راحت‌تر می‌توانم کار کنم. بیشتر وقتم را با گئورگی(ولسیانی) و مترجم خودم می‌گذرانم. هر دو انسان‌های خیلی خوبی هستند و ما بیشتر اوقات با هم هستیم.

فارس: سپاهان پرمهره ترین تیم لیگ و بسیاری معتقدند امسال شانس اول قهرمانی است. آیا فکر می‌کنی این اتفاق می‌افتد؟

البته که هدف ما رسیدن به قهرمانی است. هر هفته بازی‌های سختی را پیش رو داریم که در ابتدا باید برنده آن بازی باشیم. تیم‌های زیادی هستند که هدف قهرمانی دارند و این مساله لیگ را به یک ماراتن تبدیل می کند.

فارس: بازی با فجر سپاسی را چطور می‌بینی؟ در دو بازی اخیر خوب امتیاز نگرفتید و آیا این بازی پلی برای رسیدن شما به صدر جدول خواهد بود؟

مثل همه بازی‌ها، بازی سختی خواهیم داشت. همه تیم‌ها وقتی مقابل سپاهان بازی می‌کنند انگیزه مضاعفی دارند و این مساله کار ما را سخت‌تر می‌کند. هدف ما از این بازی کسب سه امتیاز است. باید برنامه‌های خودمان را دنبال کنیم که بتوانیم برنده بازی باشیم. فعلا نگاهی به جدول نداریم ولی می‌خواهیم به خط پیروزی که داشتیم برگردیم.

فارس: پسر شما در مدرسه فوتبال سپاهان فعالیت دارد. آیا روزی مثل پیتر و کسپر اشمایکل شاهد یک پدر و پسر دروازه‌بان خواهیم بود؟

خیلی خوشحالم که پسرم ازفوتبال بازی کردن لذت می برد. اگر هدفش این باشد که تبدیل به یک فوتبالیست حرفه‌ای شود، برایم خیلی خوشحال کننده‌تر خواهد بود. اما در کل برایم این مهم است؛ کاری را انجام بدهد که خودش از آن لذت می‌برد.  

فارس: کشور ایران را چطور دیدی؟ در تعطیلات، اینجا ماندی و این نشان می‌دهد که احساس غریبی و دلتنگی نمی‌کنی.

من و خانواده‌ام ازبودن در ایران احساس راحتی داریم و در اصل اینجا خانه خودمان است. تمام عوامل باشگاه و دوستان از زمانی که آمدم حامی ما هستند. این شرایط را برایمان راحت‌تر کرده تا بتوانیم راهمان و شیوه زندگی را پیدا کنیم. فوق العاده عاشق مردم ایران هستم. آن‌ها رفتار خیلی دوستانه‌ای با ما دارند و خیلی مهمان نواز هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول