اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

پیروزی اسیر فلسطینی پس از 131 روز اعتصاب غذا

«کاید الفسفوس» اسیر فلسطینی پس از 131 روزاعتصاب غذا با اخذ حکم لغو بازداشت اداری و آزادی خود اعتصاب غذایش را به حال تعلیق درآورد.

پیروزی اسیر فلسطینی پس از 131 روز اعتصاب غذا

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «کاید الفسفوس» اسیر فلسطینی روز دوشنبه پس از ۱۳۱ روز اعتصاب غذا در اعتراض به بازداشت اداری خود با به دست آوردن حکم آزادی خود  اعتصاب غذای خود را به حال تعلیق درآورد.

به گزارش روسیا الیوم، بر اساس توافق حاصل شده این اسیر در چهاردهم دسامبر آتی(23 آذر) آزاد خواهد شد و فعلا در بیمارستان باقی می‌ماند، اما حکم بازداشت اداری او تا زمان آزادی متوقف می‌شود.

«عبداللطیف القانوع» سخنگوی حماس تاکید کرد: مقاومت ۱۳۱ روزه کاید الفسفوس در نبرد معده‌های خالی و پیروزی امروز او بر زندانبانان رژیم صهیونیستی، نشانه قدرت ملت ما و اسرای ما بر به خاک مالیدن بینی رژیم اشغالگر در هر نبردی است که به آن ورود می‌کنند.

این در حالی است که هنوز سه اسیر دیگر فلسطینی در اعتراض به بازداشت اداری خود در اعتصاب غذا به سر می‌برند که شامل هشام أبو هواش، عیاد الهریمی و لؤی الأشقراست که هر کدام به ترتیب در نود و هفتمین، شصت و یکمین و چهل و چهارمین روز اعتصاب غذا هستند.

مرکز نادی الاسیر الفلسطینی در روزهای یازدهم و هجدهم ماه جاری میلادی از پیروزی علاء الاعرج و مقداد القواسمه (پس از ۱۳۳ روز اعتصاب غذا) برای لغو حکم بازداشت اداری خود خبر داد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول