اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

مسابقات قهرمانی جهان تکواندو ناشنوایان|نایب قهرمانی بانوان ایران/روسیه قهرمان شد

تیم ملی کیوروگی بانوان ناشنوای ایران نایب قهرمان مسابقات قهرمانی تکواندو ۲۰۲۱ ناشنوایان شد.

مسابقات قهرمانی جهان تکواندو ناشنوایان|نایب قهرمانی بانوان ایران/روسیه قهرمان شد

به گزارش خبرگزاری فارس،مسابقات قهرمانی تکواندو ۲۰۲۱ ناشنوایان جهان در بخش کیوروگی با حضور ۴۱ تکواندوکار از  کشورهای اوکراین ، روسیه ، ایران ، ترکیه ، قزاقستان،  کره جنوبی ، کرواسی ، قرقیزستان و ازبکستان از صبح امروز دوشنبه اول آذرماه در خانه تکواندو آغاز و در پایان تیم روسیه قهرمان شد ، بانوان ناشنوای ایران بر سکوی دوم ایستادند و اوکراین سوم شد.

در پایان این دوره از رقابت‌ها ، در وزن ۴۹- کیلوگرم مرضیه خوش احوال در دور اول استراحت داشت ، در بازی دوم مقابل قزاقستان ۱۶ بر پنج به برتری رسید و پس از شکست مقابل حریف روسی ، به مدال برنز رسید.

فاطمه درشتی در دور اول ۲۳ بر ۲ مقابل قرقیزستان به پیروزی رسید ، در دور بعد مقابل حریف ازبک ۱۲ بر ۲ پیروز شد و در بازی سوم در راند طلایی بازی را به ترکیه واگذار کرد و به مدال برنز رسید.

در وزن ۵۷- کیلوگرم، فاطمه زهرا زلیکانی در بازی اول مقابل روسیه به پیروزی رسید ، بازی دوم برابر حریف خود شکست خورد و از دور رقابتها حذف شد.

پرستو باقری بازی اول مقابل ازبکستان ۴بر۳ به پیروزی رسید ، در بازی دوم ده بر هشت روسیه را پشت سرگذاشت ، در بازی سوم ۱۷ بر ۸ اوکراین را برد و در فینال برابر حریف روس مغلوب شد و نقره گرفت.

در وزن ۶۷- کیلوگرم ، نسیبه شهبازی در دور اول هشت بر هفت ترکیه را برد ، در بازی دوم مقابل اوکراین با نتیجه ۱۴ بر ۱۵ شکست خورد و به مدال برنز رسید. 

حمیده شبانپور بازی اول ۱۰ بر ۴ برابر ورزشکار  ازبک پیروز شد ، بازی دوم ۸ بر ۷ روسیه را برد
و در فینال ۱۲ بر ۷ مغلوب اوکراین شد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن ۶۷+ کیلوگرم فاطمه توکلی دور اول استراحت داشت ، در بازی دوم ۵ بر ۸ برابر کره جنوبی به برتری رسید و بازی سوم مغلوب حریف خود شد و به مدال برنز رسید.

مریم رحیمی در  بازی اول مقابل ازبکستان ۱۶ بر ۱۸ نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت ها حذف شد‌.

در مراسمی با حضور کاظمی پور معاونت امور بانوان وزارت ورزش و جوانان، تیشه گران رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان، پرگر رئیس کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه، پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو،  یونگ مدیرفنی تکواندو ناشنوایان،  مسعود فراهانی و زهرا داودی نواب رئیس فدراسیون و غلامرضا عزیزی رئیس انجمن تکواندو ناشنوایان کاپ و مدال قهرمانی به نفرات و تیم‌های برتر اهدا شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول