اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

معاون وزیر بهداشت: واکسیناسیون مناطق زلزله‌زده هرمزگان مطلوب است/ تجهیزات فنی هرمزگان را تقویت می‌کنیم

معاون وزیر بهداشت گفت: وضعیت واکسیناسیون کرونا در مناطق زلزله‌زده هرمزگان در بخش فین و روستاهای آن مطلوب است.

معاون وزیر بهداشت: واکسیناسیون مناطق زلزله‌زده هرمزگان مطلوب است/ تجهیزات فنی هرمزگان را تقویت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر کمال حیدری امروز در سفر به هرمزگان و در بازدید بازدید از منطقه زلزله زده فین و رضوان ضمن بازدید از مراکز خدمات جامع سلامت این مناطق وضعیت ساختمان و فضای فیزیکی و همچنین ارائه خدمت به مراجعین را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در دیدار با پزشک و کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت فین گفت: در شرایط بحران زلزله و اپیدمی کرونا خدمات روتین بهداشتی همانند گذشته با حساسیت ویژه انجام شود.

دکتر حیدری با اشاره به اهمیت واکسیناسیون کرونا در کشور ابراز کرد: پوشش واکسیناسیون کرونا در مناطق زلزله زده فین و رضوان رضایت بخش است.

وی در حاشیه بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت فین و رضوان با اعضای شورای اسلامی این مناطق دیدار و گفتگو کرد و در جریان مشکلات و درخواستهای مردم این شهر قرار گرفت.

دکتر حیدری وضعیت بهداشت آب، بیماریهای ویروسی، بیماران فشار خون و دیابتی، بهداشت روان و بهداشت دهان و دندان را پس از بازدید از بخش‌های مختلف مراکز خدمات جامع سلات فین و رضوان مورد ارزیابی قرار داد.

دکتر رضایی رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت ضمن تاکید بر ارائه خدمات بهداشت روان در مناطق زلزله زده گفت: تمام مراکز خدمات جامع سلامت باید حداقل یک روانشناس داشته باشند.

وی در دیدار با پزشک مرکز خدمات جامع سلامت فین وضعیت ارائه خدمت به بیماران و مردم منطقه را بررسی و میزان رضایت از نحوه پرداخت مطالبات پزشکان در طرح نظام پرداخت شبکه را از آنان جویا شد.
 
دکتر محمد اسماعیل مطلق مشاور معاون بهداشت در مدیریت کاهش خطر و بلایا وزارت بهداشت گفت: یکی از کارهای بسیار خوبی که در کنترل و مدیریت بحران زلزله در منطقه فین و رضوان انجام شده است برپایی چادرها در محیط و کنار منازل خود آنها است.
 
دکتر مطلق افزود: وجود چادر ها بصورت پراکنده و درمناطق نزدیک به خانه های اهالی روستا، از بیماری های واگیر جلوگیری کرده و موجب می شود زودتر ساماندهی شوند.
 
دکتر حیدری معاون بهداشتی وزیر بهداشت با همراهی، دکتر رضایی رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، دکتر مطلق مشاور معاون بهداشت در مدیریت کاهش خطر و بلایا وزارت بهداشت، دکتر فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، دکتر حسین پور معاون بهداشتی دانشگاه و جمعی از مسئولین حوزه بهداشت استان از مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهدای سلامت واقع در نمایشگاه عرضه کالا و آزمایشگاه جامع سلامت معاونت بهداشتی بازدید کردند.

دکتر حیدری در بازدید از مرکز تجمعی واکسیناسیون ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان شاغل در این مرکز از تلاش ها و خدمات آنان تقدیر و تشکر کرد.

وی در بازدید از آزمایشگاه جامع سلامت استان و دیدار با دکتر گوکلانی رئیس این مرکز در جریان اقدامات و عملکرد این حوزه از ابتدای کووید تاکنون قرار گرفت.

دکتر حیدری ضمن تاکید بر ارتقاء آزمایشگاه جامع استان گفت: درخواست‌های تجهیزاتی و فنی این مرکز با توجه با اهمیت موضوع حتما در دستور کار این معاونت قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/88055/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول