اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

جدید‌ترین کتاب‌های حوزه «نماز و مهدویت» رونمایی شد

جدیدترین کتب و محصولات نماز و مهدویت با حضور سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد نماز کشور و حجت‌الاسلام متوسل مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) رونمایی شد.

جدید‌ترین کتاب‌های حوزه «نماز و مهدویت» رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی جدیدترین کتب و محصولات نماز و مهدویت با حضور سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد نماز کشور، حجت‌الاسلام متوسل مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج)، حجت‌الاسلام بهشتی مشاور علمی و فرهنگی ستاد نماز در انتشارات ستاد نماز کشور رونمایی شد.

در این برنامه سیداحمد زرهانی قائم مقام ستاد نماز کشور با اشاره به تعامل ستاد نماز و بنیاد مهدویت در حوزه نشر گفت: در آینده‌ای نزدیک شاهد تعامل بیشتر در حوزه نشر هستیم و تمامی تلاشمان بر این است تا آگاهی و اندیشه را از طرق کتاب به مردم منتقل کنیم.

وی ادامه داد: انتشارات ما با رویکرد گرایش به نسل نو کودکان و نوجوانان از پیش دبستانی تا دبستان و دبیرستان به گونه‌ای تولید آثار می‌شود تا فرزندان ما با مطالعات چنین موضوعات آشنایی با نماز، مهدویت و دین پیدا کنند.

قائم مقام ستاد اقامه نماز  بیان کرد: ما باید ارتباطاتمان را با آموزش پرورش و وزارت علوم به گونه‌ای جلو ببریم که تأثیرگذاری بیشتری را برای تمامی افراد داشته باشیم. این کتاب‌ها در تمامی مناطق کشورهای دیگر خریداری دارد و  اهل سنت هم می خوانند که این اتفاق برای جهان اسلام هم مفید است.

زرهانی با اشاره به افتتاح شعبات استانی گفت: امیدمان بر این است تا بتوانیم شعبه های استانی را افتتاح کنیم و در هر استان یک نمایندگی داشته باشیم تا تمامی آثار در دسترس مردم عزیز به راحتی قرار گیرد. هفته کتاب و کتابخوانی  رویداد خوبی است تا گام خوبی را برای بالا بردن دانش خود برداریم و تولید علم و آثار مفیدی را برای رشد و دانش مخاطبان تهیه کنیم‌

۳۰۰ عنوان کتاب در انتشارات بنیاد تولید و منتشر شده است

حجت‌الاسلام متوسل مدیر بنیاد مهدویت با اشاره به فعالیت‌های بنیاد مهدویت و ستاد نماز برای دانش نماز و مهدویت عموم جامعه گفت: انتشارات بنیاد مهدویت در طول ۲۰ سال گذشته فعال بوده و در کنار مرکز تخصصی کار آموزش خود را انجام می‌دهد. تولید کتاب و محتوا در کنار هم به خوبی جلو رفته و تا به امروز ۳۰۰ عنوان در انتشارات بنیاد تولید و منتشر شده است.

حجت‌الاسلام متوسل در ادامه توضیح داد: بیشتر نویسندگان محتواهای علمی فارغ التحصیلان مرکز تخصصی هستند که در این حوزه فعال هستند. در موضوعاتی چون نماز و مهدویت با توجه به تعاملاتی که انجام شده قرار بر این است تا زمینه‌های تولیدی و عرضه خود را بزودی و سریع‌تر منتشر و دنبال کنیم.

بیش از ۵۰۰ کتاب وارد بازار نشر شده است

حجت‌الاسلام بهشتی مشاور علمی و فرهنگی ستاد نماز با اشاره به روند فعالیت انتشارات ستاد نماز و مهدویت گفت: تا به امروز بیش از ۵۰۰ کتاب وارد بازار نشر شده و با این وجود جای خالی بیشتر کتاب‌ها و موضوعات مختلف دیگری را در کنار این آثار منتشر شده حس می‌کنیم.

وی افزود: ۱۴ کتاب دیگر قرار است تا پایان سال آماده شود و  نیت کرده ایم سال جدید در کنار آثار تولید شده تمامی رده های سنی بیشتر به حوزه کودک و نوجوان بپردازیم. یکی از کاربردهای این کتاب ها بیشتر در ایام مناسبت هایی مانند  ولادت ها و شهادت ها است.

عضو هیات مدیره انتشارات ستاد اقامه نماز تصریح کرد: نوع نوشتاری و مفهومی آن باعث شده تا تمامی مخاطبان در همه رده‌های سنی ارتباط خود را با کتاب برقرار کنند و شناخت دقیقی از مسائلی چون شناخت امامان، احکام و… داشته باشند.

در پایان از سه کتاب جدید النشر در حوزه نماز و مهدویت تحت عناوین آثار تربیتی نماز راه های ایجاد گرایش به نماز در جوانان نوشته سید محمد زکی دوغان(حسینی) ، نماز و مهدویت بر اساس آثار محسن قرائتی به کوشش حسن ملایی و امام حسن (نماز در سیره و سخن معصومین) نوشته علی حسن زاده رونمایی شد

علاقمندان جهت تهیه کتب و محصولات نماز می توانند به فروشگاه اینترنتی موسسه فرهنگی انتشاراتی ستاد اقامه نماز به نشانی namazstore.ir و یا جهت تهیه کتب و محصولات مهدویت به پایگاه اینترنتی aman.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول