اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش پسر کونسیسائو به اقدام زیبای طارمی +عکس

پسر کونسیسائو پس از اقدام شایسته مهدی طارمی پاسخ او را در فضای مجازی داد.

واکنش پسر کونسیسائو به اقدام زیبای طارمی +عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، شنبه شب در چارچوب رقابت جام حذفی پرتغال، پورتو به مصاف فیرنسه رفت و به برتری 4 بر یک رسید. در این مسابقه مهدی طارمی گل نزد ولی به سوژه اصلی رسانه‌ها بدل شد.

او در دقیقه 72 یک پنالتی برای پورتو گرفت که طبق معمول باید خود آن پشت توپ می‌ایستاد اما ستاره کشورمان در اقدامی شایسته، توپ را به «فرانسیسکو کونسیسائو» سپرد تا این بازیکن جوان اولین گل خود را به ثمر رساند.

این اقدام طارمی با واکنش سرمربی پورتو همراه شد (اینجا بخوانید) و خود بازیکن نیز نسبت به این کار شایسته ستاره کشورمان در فضای مجازی واکنش نشان داد.

فرانسیسکو در اینستاگرام پستی گذاشت و نوشت: رویای من به حقیقت پیوست و من توانستم اولین گلم را برای باشگاه پورتو به ثمر رسانم.

زیر این پست مهدی طارمی کامنتی برای کونسیسائو نوشت و پسر سرمربی نیز برای او پیامی محبت آمیز فرستاد و با قلب از او تشکر کرد.سایت رکورد نسبت به این اتفاق مثبت واکنش نشان داد و از هم‌دلی در بین بازیکنان پورتو صحبت کرد.

تصاویر زیر را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول