اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اتفاقات خوب حمل و نقلی پیش روی تهران/ بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان در جهت رفع مشکلات

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه نباید در اداره شهر گمان کنیم که برخی از مشکلات مانند ترافیک و آلودگی هوا لاینحل است، گفت:اتفاقات خوب حمل و نقلی پیش روی تهران است.

اتفاقات خوب حمل و نقلی پیش روی تهران/ بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان در جهت رفع مشکلات

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر با اشاره به تذکر مقام معظم رهبری در مورد آلودگی هوا و ترافیک و دیدار اخیر ایشان با نخبگان اظهار داشت: نباید در اداره شهر منفعل شویم و فکر کنیم بسیاری از مسائل مانند ترافیک لاینحل است. نیاز به راه ‌حل‌های مشترک با کمک نخبگان در این زمینه داریم.

وی افزود: خوشبختانه در حال  حاضر تعامل خوبی بین دولت، شهرداری و بخش‌های مختلف دیگر مانند مجلس برقرار شده که امیدواریم اتفاقات جدید رقم بخورد و هر چه بیشتر از نخبگان و دانشگاهیان جهت رفع مشکلات شهر مانند آلودگی هوا و ترافیک بهره‌مند شویم.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: باید حل این مشکلات را به جمع واگذار کنیم و از بهترین ایده دفاع کنیم همچنین روحیه محافظه‌کاری را کنار گذاشته چرا که برخی از دستگاه‌ها ممکن است همکاری‌شان اندک باشد.

نادعلی به جلسه امروز هم‌اندیشی با علیرضا زاکانی شهردار تهران اشاره کرد و گفت: ان‌شاءالله اتفاقات خوبی در جهت تقویت حمل و نقل عمومی در پیش است که در گزارش سه ماهه عملکرد مدیریت شهری جدید توسط آقای زاکانی در صحن شورا ارائه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: موضوع فاینانس درون و برون‌سپاری از مسائلی است که در حوزه تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی مورد توجه جدی قرار گرفته و اتفاقات خوب و اثرگذاری را شاهد خواهیم بود.

سخنگوی شورای شهر تهران به صحبت‌های رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شهرداری اشاره کرد و گفت: به گفته ایشان نباید بگذاریم که وقتی وارونگی دما وجود دارد و شرایط خاص می‌شود به مسأله آلودگی هوا بپردازیم و استمرار در توجه به این موضوع و رفع مشکل حائز اهمیت است.

نادعلی بیان داشت: آلودگی هوا و ترافیک نحوه زیست ما و اداره کردن شهر را تحت تأثیر قرار داده و متأسفانه راه‌حل‌های مناسبی تا کنون اتخاذ نشده است البته باید توجه داشت که نمی‌توان با زدن یک دکمه مشکل را برطرف کرد و از طرفی هم نباید بی‌تفاوت باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های شورای ششم این است که با راه‌حل‌های جدید در مقابل مشکلات می‌ایستد و ان‌شاءالله شرایط جدید رقم خواهد خورد.همچنین تلاش می‌شود که این مشکلات تبدیل به موضوعات یک زمان خاصی نباشد و در جهت رفع آنها همیشه اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول