اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

دنیای جادویی در کتاب‌ «جادوی شوبست بزرگ»

رمان «جادوی شوبست بزرگ» به قلم سیمین پناهی فرد برای گروه سنی نوجوان توسط انتشارات امیرکبیر منتشر شد.

دنیای جادویی در کتاب‌ «جادوی شوبست بزرگ»

به گزارش خبرگزاری فارس، کتاب «جادوی شوبست بزرگ» نوشتۀ دکتر سیمین پناهی‌فرد برای نخستین‌ بار منتشر و روانه بازار شده است.

سیمین پناهی‌فرد، عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان که ترجمه و نگارش چندین کتاب در زمینه ادبیات و نقد ادبی را برای بزرگسالان در کارنامه خود دارد.

پناهی‌فرد «جادوی شوبست بزرگ» را برای نوجوانان نوشته است که هفته گذشته توسط انتشارات امیرکبیر به چاپ رسیده و به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی روانه بازار شده است. ماجرای رمان جادوی شوبست بزرگ که اثری فانتزی است، حول محور همدلی، تغییر و جستجو برای رسیدن به آرزوها می‌چرخد. هر انسانی در زندگی ممکن است آرزویی بزرگ و دست نیافتنی داشته باشد که تصور کند فقط در رویاهایش می تواند به آن دست یابد؛ اما شاید پس از رسیدن به آن آرزو، شرایط جدیدی را تجربه کند که ببیند همه چیز آنگونه که فکر می کرده، نیست.

قهرمانان رمان جادوی شوبست بزرگ که به طور سمبلیک یک خرگوش به نام دم پنبه‌ای و یک الاغ هستند، دو دوست قدیمی‌اند که هرکدام مشکلاتی در زندگی دارند و دیگر قادر به تحمل شرایط آزار دهنده‌ای که در آن گیر افتاده‌اند، نیستند؛ به همین دلیل تصمیم می‌گیرند خود را از وضعیت دشوارشان نجات دهند. بنابراین سفر عجیبی را آغاز می‌کنند و برای رسیدن به آرزوهایشان به سراغ شوبست بزرگ، عجیب‌ترین جغد دنیا که قابلیت‌های شگفت انگیزی دارد، می‌روند تا او با قدرت جادویی‌اش آنچه را که در جستجویش هستند، به آنها بدهد؛ اما در این راه اتفاقات غیرمنتظره‌ای می‌افتد که سرنوشتشان را به کلی تغییر می‌دهد و آن‌ها مجبور می‌شوند دست به ماجراجویی خطرناکی بزنند تا به زندگی عادی خویش بازگردند.

آنها در طی مسیر برای رسیدن به آرزوها، موانع بسیاری را پشت سر می‌گذارند که ارزش دوستی عمیق و همدلی و مهربانی‌شان بیش از پیش نمایان می‌شود. علاوه بر داستان مهیج، ماجراجویانه و خواندنی رمان جادوی شوبست بزرگ، تصاویر زیبایی به تصویرگری آرزو قلی‌زاده نیز در متن کتاب استفاده شده است که همراه با قلم ساده و روان سیمین پناهی فرد، جذابیت این اثر را برای خوانندگان دو چندان می‌کند.

این رمان در تیراژ هزار نسخه،۹۶ صفحه با تصاویر تمام رنگی و در قطع پالتویی با قیمت ۸۵ هزار تومان منتشر شده است که هم از طریق سایت انتشارات امیرکبیر و هم از کتابفروشی‌های معتبر، قابل تهیه و خریداری است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول