اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

جلسه امروز مدیران استقلال و پرسپولیس در وزارت ورزش/ ورزشگاه‌ها آماده بازگشت تماشاگران می‌شوند؟

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: امروز جلسه‌ای در وزارت ورزش با حضور مدیران عامل استقلال و پرسپولیس برگزار کردیم و نقاط ضعف بررسی شد تا آنها را اصلاح کنیم.

جلسه امروز مدیران استقلال و پرسپولیس در وزارت ورزش/ ورزشگاه‌ها آماده بازگشت تماشاگران می‌شوند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی علی‌نژاد در مورد حضور تماشاگران در بازی استقلال و نساجی اظهار داشت: همانطور که مستحضرید قرار است قرنطینه‌‌های هوشمند از اول آذرماه اجرا شود و بخشی از آن هم مرتبط با ورزش است. کمیته امنیت و اجتماعی ستاد مقابله با کرونا با فدراسیون فوتبال هماهنگی‌هایی را انجام داد و قرار شد به صورت پایلوت در مسابقه‌ای حضور تماشاگران در لیگ برتر را داشته باشیم که با توجه به فرآیندها، شیوه‌نامه و زیرساخت‌های موجود ببینیم که چه مشکلاتی داریم. 

وی افزود: مهم این بود که سایت بلیت فروشی به سامانه وزارت بهداشت متصل شود و کسانیکه بلیت می‌خرند هر 2 دز واکسن خود را زده باشند این اتصال برقرار شد البته ممکن است اشکلاتی هم وجود داشته باشد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش در مورد اینکه برخی از تماشاگران گفته‌اند 2 دز واکسن را زده‌اند اما در وزارت بهداشت ثبت نشده است، گفت: ممکن است بحث‌هایی اینچنینی مطرح شود و این مشکلات دیگر مربوط به سامانه وزارت بهداشت است که قطعاً در آنجا هم مبادی وجود دارد تا این اشکالات مرتفع شود اما تمام کسانی که در بازی استقلال و نساجی وارد ورزشگاه شدند هر دو دز واکسن را زده بودند و گیت‌های ورزشگاه نیز کارشان را تقریباً درست انجام دادند. اما در ورزشگاه رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی نشد و امروز هم جلسه‌ای در وزارت ورزش با حضور مدیران عامل استقلال و پرسپولیس، حراست وزارت ورزش، دبیرکل فدراسیون و مسئولان سازمان لیگ برگزار کردیم و نقاط ضعف بررسی شد تا آنها را اصلاح کنیم. فردا هم جلسه‌ای تخصصی در کمیته امنیت و اجتماعی ستاد مقابله با کرونا خواهیم داشت و جمع‌بندی می‌‌کنیم تا در بازی‌های آینده لیگ حضور تماشاگران ابلاغ شود و نه فقط در باز‌ی‌های استقلال و پرسپولیس بلکه در ورزشگاه‌های دیگر هم این امکان فراهم شود که تماشاگران حضور داشته باشند و حتی در رشته‌های دیگر.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول