اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده آشوریان در مجلس: تلاش صهیونیست‌ها و معاندین علیه ورزش ایران شکست خواهد خورد

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس با اشاره به تلاش صهیونیست‌ها و برخی معاندین برای اعمال محدودیت و محرومیت برای ورزش ایران در میادین بین‌المللی گفت: مطمئنا با ورود به موقع و مدیریت مسئولین کشور این حربه نیز شکست می‌خورد.

نماینده آشوریان در مجلس: تلاش صهیونیست‌ها و معاندین علیه ورزش ایران شکست خواهد خورد

شارلی انویه تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اقدامات مسیح علی‌نژاد، شیرین عبادی و صهیونیست‌ها برای اعمال محدودیت و محرومیت برای ورزش ایران در میادین بین‌المللی گفت: صهیونیسم بین‌الملل در دوره‌های مختلف و در عرصه‌های گوناگون تلاش زیادی داشت تا جمهوری اسلامی ایران را مغلوب کند اما تلاش‌های آنها در عرصه‌های اقتصادی، خرابکارانه و... در این زمینه نتیجه‌ای در بر نداشته است.

وی افزود: افرادی مثل شیرین عبادی و مسیح علی‌نژاد کسانی نیستند که خودشان تصمیم بگیرند. بلکه آدم‌هایی هستند که از مافوق خودشان یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی دستور می‌گیرند و مجری دستورات آنها هستند.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون با درایت رهبر فرزانه انقلاب و مسئولین کشوری ما در هیچ یک از عرصه‌هایی که صهیونیست‌ها خواسته‌اند علیه کشور ما اقداماتی را صورت دهند، موفق نشده‌اند؛ چراکه اقدامات ضد ایرانی آنها نه ریشه اساسی داشت و نه دارای واقعیت بود.

انویه تکیه خاطرنشان کرد: امروز که صهیونیست‌ها در صحنه‌های مختلف درباره اقدامات ضد ایرانی‌شان شکست خورده‌اند و دستشان از همه جا کوتاه شده به حوزه ورزش روی آورده‌اند که در این زمینه نیز همانند عرصه‌های دیگر ناکام خواهند بود و با ورود به موقع و مدیریت مسئولین کشور این حربه دشمنان نیز منجر به شکست خواهد شد.

وی افزود: همانطور که گفتم پیش از این رژیم صهیونیستی اقداماتی را در حوز‌ه‌های اقتصادی و اعمال تحریم در این حوزه و نیز ترور دانشمندان هسته‌ای علیه کشور ما صورت داده که در همه موارد قبلی ناکام بوده و در بحث ورزش هم ناکام خواهد بود و نخواهد توانست به اهداف و خواسته‌های خود برسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول