اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

هدیه ۵ هکتاری آستان قدس به مردم حاشیه شهر مشهد/ ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در شهرک شهید رجایی آغاز شد

با اهدای ۵ هکتار زمین توسط آستان قدس رضوی، عملیات اجرایی احداث بیمارستان بزرگ حاشیه شهر مشهد آغاز شد تا گام بلند دیگری برای محرومیت زدایی از این منطقه برداشته شود.

هدیه ۵ هکتاری آستان قدس به مردم حاشیه شهر مشهد/ ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در شهرک شهید رجایی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان‌نیوز، مرتضی حقیقی اظهار کرد: در راستای توافقات به عمل آمده در سال ۹۵ و طبق مصوبات کمیسیون ماده ۵ در همان سال، جهت تامین نیاز بهداشتی درمانی منطقه کم برخوردار حاشیه شهر مشهد، آستان قدس رضوی زمینی به مساحت ۵ هکتار در شهرک شهید رجایی را به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اهدا کرد.

معاون بهره‌وری املاک و اراضی بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس ابراز کرد: در همین راستا با اهدای زمین توسط آستان قدس رضوی و تامین بودجه ساخت توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد، صبح امروز عملیات اجرایی ساخت این بیمارستان با حضور مسئولان استانی آغاز شد.

وی افزود: آستان قدس رضوی که طی سال های اخیر خدمات گسترده‌ای به مردم حاشیه شهر مشهد ارائه کرده و حداکثر همکاری را با دستگاه‌های اجرایی داشته اشت، حالا با اهدای این قطعه زمین ۵ هکتاری، گام بلند دیگری برای رفع محرومیت از این منطقه برداشته و دامنه خدمت‌رسانی خود را توسعه داده است.

همچنین استاندار خراسان رضوی در مراسم کلنگ‌زنی آغاز عملیات ساخت این بیمارستان با قدردانی از دغدغه و نگاه تولیت آستان قدس رضوی نسبت به حاشیه شهر مشهد گفت: به منظور خدمات رسانی به ساکنین این منطقه و کمک به تسریع عملیات ساخت این بیمارستان از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

یعقوبعلی نظری با بیان اینکه بارقه‌های امید خوبی در تعامل با وزراتخانه ها در راستای رفع مشکلات بودجه‌ای ساخت پروژه‌ها ایجاد شده است، تأکید کرد: باید استان خراسان رضوی در تمامی ابعاد به یک کارگاه فعالیت اقتصادی گسترده تبدیل شود تا مردم بیش از پیش از مزایای آن بهره‌مند شوند. 

گفتنی است؛ رفع محرومیت از حاشیه شهر مشهد، همواره یکی از تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی بوده و در همین راستا پیش از این نیز برنامه‌های متعددی اجرایی شده از آن جمله می‌توان به مساعدت‌های ویژه برای سنددار شدن اراضی، اهدای زمین برای احداث پارک، فضای سبز و معابر عمومی و تسویه بدهی نیازمندان حاشیه شهر در قالب طرح «آقا حساب کردند» اشاره کرد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول