اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اعزام ۷ هزار جهادگر به مناطق محروم همدان/ به ۱۸ روستا آبرسانی شد

مسؤول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از اعزام ۷۰۰ گروه جهادی و ۷ هزار جهادگر به مناطق محروم همدان در هفته بسیج خبر داد.

اعزام ۷ هزار جهادگر به مناطق محروم همدان/  به ۱۸ روستا آبرسانی شد

علی قراباغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه ۲۰ پروژه با اعتبار ۳ میلیارد تومان توسط بسیج سازندگی در استان افتتاح می‌شود اظهار کرد: امروز و همزمان با هفته بسیج ۷۰۰ گروه جهادی و ۷ هزار جهادگر برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم اعزام شدند.

وی از ایجاد ۴.۵ کیلومتر قنات برای شهرستان‌های رزن و درگزین خبر داد و با بیان اینکه فردا این پروژه افتتاح می‌شود، گفت: آبرسانی به نقاط محروم یکی از برنامه‌های اصلی بسیج سازندگی است.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه در این هفته برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و بازدید از فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی نظیر بازدید از نمایشگاه رزن را خواهیم داشت بیان کرد: برگزاری برنامه‌های نمایشی، ساماندهی گلزار شهدا، افتتاح خانه محرومین و... به مرور در این هفته در شهرستان‌های مختلف انجام می‌شود.

وی با اشاره به آبرسانی به ۱۸ روستای استان همدان عنوان کرد: این آبرسانی به ۱۰ روستای نهاوند، هفت روستای فامنین و یک روستای شهرستان همدان است.

 قراباغی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها آماده است اما در هفته بسیج افتتاح نمی‌شود، افزود: پروژه‌ها از منابع خیری انجام شده و دعوت کردیم با حضور خیرین باشد که احتمالا اواسط آذرماه انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول