اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

برداشت میلیونی پسر از حساب پدر برای یک بازی آنلاین

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه، از کشف پرونده سرقت اینترنتی خبر داد و گفت: در این پرونده پسری از حساب پدر خود برای خرید بازی آنلاین مبلغ قابل توجهی به صورت غیرمجاز برداشت کرده بود.

برداشت میلیونی پسر از حساب پدر برای یک بازی آنلاین

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ علی عباسی‌کسانی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز مبلغ ۷۰ میلیون ریال از حسابش، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تحقیقات و بررسی‌های تراکنش‌های انجام‌شده مشخص شد تمامی مبلغ به سرقت رفته جهت افزایش اعتبار برای ارتقای قابلیت‌ها و تجهیزات جنگی بازی آنلاین «کال اف دیوتی» انجام‌ شده است.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه ادامه داد: با اقدامات تخصصی صورت گرفته متهم که فرزند شاکی پرونده بود شناسایی و پس از احضار به پلیس فتا به جرم خود اعتراف و عنوان کرد با استفاده از گوشی تلفن همراه پدرش اقدام به خرید کرده و سپس پیامک‌های تراکنش بانکی را پاک‌کرده است.

وی در پایان آشنا کردن کودکان و نوجوانان با تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی را یک ضرورت دانست و گفت: والدین برای کاهش تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی می‌توانند با استفاده از ابزارهای کنترل نظارت دقیق‌تری بر فعالیت و رفتار مجازی فرزندان خود داشته باشند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول