اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش بازیکن نساجی به پنالتی مشکوک برای استقلال

بازیکن نساجی گفت: توپ به دست جان ملکی برخورد کرد ولی فکر نمی‌کنم داور باید پنالتی می‌گرفت.

واکنش بازیکن نساجی به پنالتی مشکوک برای استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حامد شیری پس از تساوی نساجی مقابل استقلال اظهار داشت: در نیمه اول بازی خیلی خوبی انجام دادیم. در نیمه دوم فشار ما روی تیم استقلال خیلی کمتر شد ولی توانستیم بازی را خیلی خوب مدیریت کنیم. یک و دو موقعیت خیلی خوب داشتیم و اگر به خودمان باور داشتیم می‌توانستیم استقلال را در آزادی شکست دهیم. نتیجه تساوی البته می‌تواند نتیجه بدی نباشد و امیدوارم بتوانیم روندمان را در بازی‌های بعدی حفظ کنیم و نتیجه بهتری بگیریم.

بازیکن نساجی ادامه داد: حضور تماشاگران در ورزشگاه خیلی اتفاق خوبی بود هر چند اینکه به تماشاگران ما خیلی دیر خبر دادند. فکر می‌کنم ساعت 12 بود که خبردار شدند ولی با این حال زحمت کشیدند و خودشان را به ورزشگاه رساندند. امیدوارم شرایط طوری ترتیب داده شود که کل ورزشگاه با تماشاگر پر شود.

شیری در خصوص صحنه مشکوک پنالتی اظهار داشت: توپ به دست جان ملکی برخورد کرد ولی فکر می‌کنم فاصله خیلی کم بود و نمی‌توانست پنالتی باشد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول