اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حقیقی: نساجی می‌توانست برنده شود/ استقلال 15 هزار تماشاگر داشت ما 5 هزار نفر

دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی مازندران گفت:استقلال تیم خوب و پرمهره‌ای است اما موقعیت گلزنی برای برد داشتیم.

حقیقی: نساجی می‌توانست برنده شود/  استقلال 15 هزار تماشاگر داشت ما 5 هزار نفر

میلاد صفریان - به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا حقیقی بعد از تساوی بدون گل مقابل استقلال در جمع خبرنگاران ابتدا رو به گزارشگر تلویزیون گفت: الان خیلی دوست دارم سوالت را بپرسی که آن گزارشگر جواب داد دو توپ خیلی خوب را گرفتی و حقیقی به شوخی گفت نه این سوالت نیست سوال اصلی را بپرس و  سپس حقیقی ادامه داد می‌توانستیم امروز استقلال را ببریم استقلال تیم خوب و پرمهره‌ای است نمی‌دانم اکنون اول جدول است یا دوم اما به هر حال جزو تیم‌های بالانشین جدول است ولی من فکر می‌کنم ما موقعیت گلزنی برای برد استقلال داشتیم اما باز هم خدا را شکر.

وی افزود: هر دو موقعیت استقلال را گرفتم و خدا را شکر روی دو ضربه خوب عکس‌العمل نشان دادم.

وی در مورد اینکه در یک صحنه خیلی از هم‌تیمی خودت عصبانی شدی و می‌خواستی او را تعقیب کنی عنوان کرد: فوتبال اکنون دیگر یک مسابقه نیست واقعا یک جنگ است. من هم در آخر تیم قرار دارم و وظیفه من خیلی خطرناک است، با کوچک‌ترین اشتباه و توپ وارد دروازه شود از چشم من علیرضا حقیقی می‌بینند. در تیم همه ما با هم دوست و برادریم در آن صحنه هم من چیز خاصی نگفتم اما احساس کردم باید یک حالت شوک به تیم وارد می‌شد و خدا را شکر این اتفاق افتاد. باز هم می‌گویم ما باید در طرز تفکرمان تجدید نظر کنیم چون می‌توانیم این بازی‌ها را ببریم. دست استقلال یا تیم دیگری نیست استقلال هم یکی از تیم‌های خوب است که مقابل آن چند موقعیت 100درصد گلزنی را از دست دادیم.

حقیقی در مورد بازگشت تماشاگران به ورزشگاه گفت: خوب بود به ما هم نظر لطف داشتند خیلی لطف داشتند!‌ به هر حال فوتبال است دلمان برایشان تنگ شده بود.

وی  در مورد اینکه به نظر می رسد تماشاگران بیش از 5 هزار نفر بود گفت: فکر کنم یک، یک یادشان رفته بود تماشاگران ما 5 هزار نفر بودند و تماشاگران استقلال 15 هزار نفر بودند. ایرادی ندارد هر چه تماشاگر بیشتر باشد ما هم لذت می‌بریم اما ان‌شاءلله که درست بشود.

وی در مورد برخوردش با بازیکن مهاجم استقلال گفت: به هر حال فوتبال است و برخورد دارد. پینگ‌پنگ نیست که برخوردی نداشته باشیم. در صحنه اول با سیاوش یزدانی برخورد داشتم و کتفم در رفت و دکتر همانجا کتفم را جا انداخت در دومین برخورد هم متأسفانه مهاجم حریف بد روی پایم آمد. به آقای فغانی هم گفتم البته نظر او خیلی محترم است. دلمان برای آقای فغانی هم خیلی تنگ شده بود کلاس و پرستیژی که او در داوری دارد کم نظیر است به او تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول