اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

آلومینیوم اراک خانه دار شد/ 7 کمبود اصلی در ورزشگاه معروف شهر اراک

تیم فوتبال آلومینیوم اراک صاحب ورزشگاه خانگی شد.

آلومینیوم اراک خانه دار شد/ 7 کمبود اصلی در ورزشگاه معروف شهر اراک

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید محرابی در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک و تحویل آن به باشگاه آلومینیوم، اظهار داشت: خوشبختانه در جلسه‌ای که طی روزهای اخیر با مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان و ریاست هیات دوومیدانی استان داشتیم و توافقاتی که صورت پذیرفت، ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک روز سه شنبه (۲۵ آبان‌ماه) دراختیار باشگاه قرار گرفت.

مدیرعامل آلومینیوم اراک در خصوص نواقص موجود در این ورزشگاه گفت: براساس آخرین ممیزی انجام شده از سوی کارشناس سازمان لیگ در تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۰، نواقص ورزشگاه برای حضور تماشاگران اعلام شده که از مهم‌ترین موارد آن می‌توان به نبود نور کافی، نبود آب شرب و سرویس بهداشتی تماشاگران، عدم وجود گیت الکترونیکی و دستگاه تماشاگر شمار، فقدان اتاق گزارشگر صداوسیما، مجهز نبودن به دوربین مدار بسته و اتاق کنترل امنیت، عدم شماره‌گذاری صندلی‌های تماشاگران و ... اشاره کرد که همه این نواقص در نامه‌ای به اطلاع مدیرکل ورزش و جوانان استان جهت تجهیز هرچه زودتر ورزشگاه رسیده است.

محرابی ضمن قدردانی از مساعدت‌ها و همکاری‌های مجید فروتن‌نیا رییس هیات دوومیدانی استان در طول مدت اخیر و حمایت‌های عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در واگذاری ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به باشگاه عنوان کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان قول مساعد داده در اسرع وقت نسبت به رفع نواقص موجود در ورزشگاه اقدام و هرچه سریع‌تر این مجموعه را تجهیز کند تا نماینده استان میزبانی شایسته‌ای از تیم‌های لیگ برتری، مردم ورزش دوست استان مرکزی و هواداران مشتاق و پرشور باشگاه آلومینیوم اراک در دیدارهای خانگی داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول