اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم: دادگاه‌ ضدایرانی انگلیس با هدایت و حمایت صهیونیست‌ها تشکیل شد

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم گفت: دادگاه‌های مجازی و تخیلی که در انگلیس در مورد حوادث آبان ماه 98 تشکیل شده با حمایت و هدایت صهیونیست‌ها و فراماسونرها ایجاد شده است.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم: دادگاه‌ ضدایرانی انگلیس با هدایت و حمایت صهیونیست‌ها تشکیل شد

سیامک مره صدق نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به دادگاه‌های ساختگی در انگلیس در مورد حوادث آبان ماه 98 گفت: پشت صحنه این دادگاه‌های ساختگی گروه‌های مختلف ضد انقلاب هستند، اما حامیان و هدایت‌کنندگان اصلی این دادگاه‌ها توسط صهیونیست‌ها و فراماسونرها هستند.

وی افزود: به نظر من این نمایش‌ها یک علت اساسی بیشتر ندارد، آن هم این است که جبهه غرب به سرکردگی آمریکا و انگلیس به این نتیجه رسیدند که در صحنه واقعیت حریف نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران نمی‌شود. به همین خاطر به عالم تخیل پناه برده‌اند.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت: من نمی‌دانم که دادگاه مجازی یعنی چه؟ حکمش چه اعتباری دارد؟ چه کسی باید حکم را صادر کند، بر اساس قوانین کدام کشور این احکام صادر می‌شود؟ چه کسی را محاکمه می‌کنند؟ متهم کجاست؟

مره‌صدق خاطرنشان کرد: شاهدانی که در این دادگاه حاضر می‌شوند صورتشان کاملا پوشیده است، مردم چه می‌دانند اینها چه کسانی هستند، شاید اینها را از سر خیابان گرفته و آورده‌اند و روی آنها را پوشانده‌اند و به عنوان شاهد در دادگاه از آنها استفاده می‌کنند.

وی افزود: آنچه که از این دادگاه‌های در رسانه‌ها انعکاس یافته هیچ چیز قابل استنادی نیست. به نظر من این یک توطئه است و با همکاری صهیونیست‌ها و فراماسونری و عناصر ضد انقلاب است.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت: صهیونیست‌ها و عناصر ضد انقلاب دیده‌اند در فضای واقعی نمی‌توانند از پس جمهوری اسلامی بربیایند و همه فشارهای آنها در عرصه‌های مختلف از جمله اقتصادی برایشان بی‌ثمر بوده و حال در عامل خیال و با تشکیل این دادگاه‌های خیالی می‌خواهند با ملت ایران بجنگند. آنها در عالم رویا هر خوابی  که می‌خواهند ببینند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول