اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

یامگا: استقبالی از من کردند که فکر کردم خیلی محبوبم/ هدفم فتح جام با استقلال است

هافبک- مهاجم فرانسوی تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران قبل از عقد قرارداد طوری به من خوشامد گفتند که تا به حالا چنین شرایطی را تجربه نکرده و تصور می کردم که بازیکنی محبوب هستم.

یامگا: استقبالی از من کردند که فکر کردم خیلی محبوبم/ هدفم فتح جام با استقلال است

به گزارش خبرگزاری فارس، کوین یامگا در ابتدای این فصل به استقلال پیوست. این بازیکن فرانسوی از تیم وایله بولد دانمارک به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شده است.

وی در خصوص حضورش در تیم استقلال گفت: قبل از پیوستن به استقلال و حضور در ایران ترس داشتم اما حالا روزهای خوبی دارم و روزهای بسیار هیجان انگیزی را تجربه می کنم. در ابتدای ورودم شروع خوبی داشتم و استقبال بی نظیری از طرف هواداران دیدم.

وی افزود: هواداران استقلال قبل از رسمی شدن قراردادم در اینستاگرام و شبکه های مختلف اجتماعی به من خوشامد می گفتند. تا به حالا چنین شرایطی را تجربه نکرده بودم و تصور می کردم من که بازیکنی محبوب هستم.

بازیکن فرانسوی استقلال با اشاره به غیبت تماشاگران در ورزشگاه های ایران گفت:آنها هنوز مجوز حضور در ورزشگاه ها را ندارند و نمی توانند ما را تشویق کنند و این برای همه بازیکنان ناراحت کننده است. استقلال هواداران بسیار زیادی دارد.

وی در خصوص اهدافش در استقلال بعد از حضور پرقدرت در هفته های ابتدایی عنوان کرد: دوست دارم اینجا بیشتر از همیشه گلزنی کنم و این هدفی است که برای خودم تعیین کرده ام. هدفم  زدن 7 یا 8 گل نیست بلکه می خواهم امسال تعداد گل هایم دو رقمی شود.

یامگا در پاسخ به این سوال که چه هدفی را بعد از پیوستن به استقلال دنبال می کند گفت: هدف ما قهرمانی لیگ است  چون تا آنجا که می دانم این تیم سالها است که قهرمان نشده.در سال های گذشته قهرمانی به تیم رقیب استقلال رسیده  و وقتی که با مدیران باشگاه برای امضای قرارداد صحبت کردم آنها فقط در مورد کسب قهرمانی صحبت می کردند.

هافبک- مهاجم استقلال تاکید کرد: واقعا سطح کیفی فوتبال ایران من را شگفت زده کرده است.ایران  بازیکنانی با کیفیت بالا دارند  که می توانند به راحتی در فوتبال اروپا بازی کنند.شاید بازیکنان ایرانی چندان بلندقامت یا با فیزیک بدنی تنومندی نداشته باشند  ولی فوتبال را بسیار  خوب بازی می کنند.

وی که در کشورهای مختلفی فوتبال بازی کرده در خصوص دلایل سفرهای مختلفش گفت: دوست دارم چالش ها و واقعیاتی جدید را در کل جهان کشف کنم. از مدیر برنامه هایم تشکر می کنم که سفر به خیلی از کشورها را نصیبم کرد و در سالهای گذشته در کشورهای مختلف تجربیات جدیدی کسب کردم.

یامگا که در کیه ووی ایتالیا هم سابقه بازی دارد در این خصوص گفت:  با تیم جوانان کیه وو  قهرمان لیگ ایتالیا شدیم. من در این کشور فوتبالیستی حرفه ای شدم. شرایط سختی را در لیگ این کشور پشت سر گذاشتم. وضعیت فوتبالم در سیهنا و آرتزو خوب بود ولی انتخاب کاپری در لحظه آخر بود.  من به دلیل اجبار کاپری را انتخاب کردم و نشد که توانایی هایم را ثابت کنم،البته در این قضیه مقصر خودم بودم.  به خاطر زدینک زمان (سرمربی  سابق تیم رم) به این تیم رفتم و پس از 4 بازی او برکنار شد،در نهای هم بازی کمی به من رسید.

بازیکن استقلال تاکید کرد: زمان شخصیتی بسیار خاص دارد. او خیلی کم صحبت می کرد اما نکات خوبی را به بازیکنان منتقل می کرد، حیف در آن سال  او را برکنار کردند.او همیشه می گفت تا می توانید بدوید. در تمرینات همیشه بدون توپ 45 دقیقه می دویدیم.فوتبال ایتالیا برای من خاطره است. 

یامگا خاطرنشان کرد: الگوی فوتبالم از دوران کودکی تیری آنری بود. همیشه بازی های وی را دنبال می کردم.

وی در خصوص اینکه اهدافش در فوتبال چیست، گفت: فعلا تنها هدف من قهرمانی با استقلال در لیگ برتر است. در مورد آینده چیزی نمی دانم اما فعلا می خواهم فصلی خوب داشته باشم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول