اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

پایش سلامت نمازگزاران جمعه در خراسان‌جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ازآمادگی کامل این جمعیت برای برگزاری نماز عبادی و سیاسی جمعه و همچنین پایش نمازگزاران خبر داد.

پایش سلامت نمازگزاران جمعه در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «محمدرضا رضایی» امروز (۲۷ آبان) در دیدار با مسئول ستاد نماز جمعه شهر بیرجند، اظهار داشت: به منظور حفظ سلامت شهروندان در ورودی مصلی‌های جمعه نمازگزاران توسط اعضای داوطلب پایش می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی افزود: بزرگترین سرمایه هلال احمر نیروهای داوطلب این جمعیت است که بر اساس اعتقادات دینی، اخلاقی و انسانی عضو جمعیت هلال احمر شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: نیروهای داوطلب هلال احمر در هر جایی که نیاز به ارائه خدمات انسان دوستانه احساس شود همراه و همگام هلال احمر هستند.

رضایی با بیان اینکه هلال احمر تمام توان خود را برای حفظ سلامت مردم بکار می‌گیرد، گفت: در راستای اجرای برنامه‌های آموزشی و مشاوره‌ای ویژه نمازگزاران هلال احمر آمادگی دارد زیر ساخت های لازم را در اختیار این ستاد قرار دهد.

وی با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در شهرستان بیرجند، افزود: به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا نمازگزاران در ورودی مصلی‌های جمعه توسط اعضای داوطلب هلال احمر پایش می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تب سنجی و در صورت لزوم توزیع ماسک و ضد عفونی از جمله خدمات ارائه شده به نمازگزاران است، گفت: ایستگاه سلامت نیز با هدف بهرمندی نمازگزاران از خدمات سلامت محور هلال احمر در مناسبت های خاص بر پا می‌شود.

حجت الاسلام محمدرضا توکلی مسئول ستاد نماز جمعه شهر بیرجند نیز در این دیدار ضمن قدردانی از خدمات شایسته هلال احمر برای برپایی باشکوه تر نمازجمعه، بیان کرد: با مشارکت و همراهی اعضای ستاد نماز جمعه و دستگاه های اجرایی می توانیم زمینه را برای حضور حداکثری شهروندان در نماز جمعه فراهم کنیم.

انتهای پیام /۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول