اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

قول برای رفع ریشه‌ای مشکلات مالی در جریان بازدید مدیران پالایش نفت آبادان از تمرین شاگردان منصوریان

مدیران شرکت پالایش نفت آبادان در جریان حضور خود در تمرین شاگردان علیرضا منصوریان قول رفع مشکلات تیم صنعت نفت را دادند.

.

مشکلات دیر یا زود حل می‌شود اما حفظ شأن آبادان و مردمش مهم است

قول برای رفع ریشه‌ای مشکلات مالی در جریان بازدید مدیران پالایش نفت آبادان از تمرین شاگردان منصوریان


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه صنعت‌نفت آبادان، صید محمد جمشیدی، رئیس هیات مدیره شرکت پالایش نفت آبادان امروز همراه با روح‌الله محمدی، نایب رئیس هیات مدیره این شرکت و جهانگیر کی شمس مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در محل آخرین تمرین این تیم پیش از دیدار با گل‌گهر از هفته پنجم لیگ برتر حاضر شد.

تبعات ریشه‌ای حل نشدن مشکل مالی تیم برای کل مجموعه است

جمشیدی در جمع بازیکنان و اعضای کادر فنی ضمن عرض خدا قوت به آنها، اظهار داشت: همه ی شما مایه افتخار ما هستید. صنعت نفت، صنعتی است که در کشور حرف اول را می زند اما متاسفانه موانع و مسائل قانونی و حقوقی در زمینه ی کمک مالی بر سر راه این تیم وجود دارد  که با ورزش حرفه ای همخوانی ندارد و بر همین اساس آن گونه که باید و شاید نمی توان به تیم کمک کرد.

وی تصریح کرد: اعضای هیات مدیره و مدیرعامل جدید پالایش و پخش به دنبال آن هستند که مسائل و مشکلات مبتلا به تیم را حل کنند تا مسائل مالی مانع پیشرفت تیم و پیروزی‌هایش نشود.

رئیس هیات مدیره شرکت پالایش نفت آبادان با تاکید دوباره بر تلاش برای حل مشکلات مالی تیم؛ یادآور شد: پالایشگاه و مجموعه ی نفت با بضاعتی که دارد در خدمت تیم هستند. پالایشگاه آبادان خود را از بدنه ی تیم جدا نمی داند و هر چند که از لحاظ حقوقی و مقرراتی نتواند به صورت مستقیم به تیم کمک کند اما به صورت غیرمستقیم این کار را به همراهی و کمک کی شمس، مدیرعامل باشگاه به انجام می رساند. 

جمشیدی ادامه داد: اگر چه هیات مدیره پالایشگاه در تلاش است تا از امکانات موجود تا حد ممکن در جهت کمک به تیم بهره ببرد اما مشکل مالی تیم بایستی به صورت ریشه ای حل شود و اگر چنین نشود تبعات سنگین آن به کل مجموعه بر می گردد.

وی خطاب به بازیکنان تیم صنعت نفت افزود: از تلاش همه ی عزیزان و افتخاراتی که در مجموعه ی ورزش خلق می کنید قدردانی می کنم،. افتخار آفرینی شما مایه  دلگرمی مردم عزیز، ایثارگر و شهید پرور این خطه است. مردمی علاقمند به ورزش که پیشرفت و موفقیت تیم برای‌شان بسیار مهم و حائز اهمیت است‌. به همین سبب وظیفه داریم که به تیم کمک کنیم تا نه تنها مردم دلسرد نشوند بلکه با دلگرمی هرچه تمام‌تر بازیهای تیم را دنبال کنند و این  شور و هیجان و امیدی که در آنان هست، تداوم یابد. 

رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت اضافه کرد: بار دیگر به شما خدا قوت می گویم و از تلاشهای سرمربی، کادر فنی و تمامی بازیکنان قدردانی می کنم. امید می رود بازی فردا را نیز با موفقیت پشت سر بگذارید و پیروز میدان باشید.

پیگیر رفع مشکلات از طریق قانونی و حقوقی هستیم

محمدی هم ضمن قدردانی از تلاشهای سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تیم صنعت نفت اظهار کرد: بر اساس امکانات حداقلی موجود و بودجه ای که باشگاه در اختیار ندارد، تمامی اعضای هیات مدیره سعی در همراهی و حمایت از تیم را دارند.

وی با بیان اینکه برای برون رفت تیم صنعت نفت از وضعیت کنونی و ارائه کمکهای مالی به تیم، پیگیر مسئله از طریق قانونی و حقوقی هستیم؛ افزود: امید می رود تا به سرانجام رساندن این مسئله، بتوانیم مشکلات مبتلابه تیم به ویژه در بحث بودجه را رفع کنیم. 

عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان با ابراز امیدواری از اینکه در این باره بتوانیم خبرهای خوبی را برای تیم و هواداران داشته باشیم، اظهار کرد: در صورت انجام این کار حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد مشکلات مالی تیم از بین می رود هر چند که شاید این روند قدری زمان بر هم باشد اما انجام آن ضروریست.

دیگر نباید فرصت ها را از دست بدهیم

جهانگیر کی‌شمس هم در جریان این بازدید اظهار داشت: امید می رود تا با توجه به تفکر نو و جدید ایجاد شده از یک سو و روی کار آمدن آقایان اوجی و سالاری، وزیر محترم نفت و مدیرعامل پالایش وپخش از سوی دیگر، مشکلات مالی تیم ریشه دار صنعت نفت در آینده ای نه چندان دور حل و فصل شود تا همچون سالهای گذشته و با شروع فصل؛ تیم و مدیران آن دیگر دغدغه ای از بابت مسائل مالی نداشته باشند و بتوانیم مانند دیگر تیم‌های لیگ برتر بدون از دست دادن فرصت و در زمان مناسب نسبت به جذب بازیکن، برپایی اردوهای تدارکاتی و برنامه ریز اقدام کنیم.

وی از استعداد یابی به عنوان یکی از مهمترین و ضروری ترین مسائل یاد کرد و افزود: انجام استعدادیابی در میان بازیکنان و علاقمندان بومی و هدایت آنان به تیمهای پایه به همراه یک برنامه ریزی مدون و منسجم می تواند علاوه بر رفع نیازهای تیم از جمله بازیکن در زمینه ی کمک به تیمهای پایه و احیای فوتبال شهر نیز کمک حال باشد.

مشکلات دیر یا زود حل می‌شود مهم حفظ شأن آبادان و مردمش است 

علیرضا منصوریان نیز ضمن قدردانی از حضور آنان در تمرینات تیم؛ اظهار کرد: مطمئن هستیم که مشکلات مالی تیم دیر یا زود حل می شود اما آنچه در این میان مهم و ارزشمند است شانیت شهر و  مردمانش است که بایستی حفظ شود. قدم میمون شما را به این روز تمرینی به فال نیک می گیرم و به طور حتم این حضور سبب دلگرمی همه ما است. 

وی تصریح کرد: به دنبال مسائل حاشیه ای نیستیم چون شانیت مردم برایمان مهم است و خوب می دانیم که برد ما لبخند را بر لب هوادارانمان می آورد از همین رو می کوشیم تا بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.

 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان یادآور شد: کار کردن در شهر اولین ها، آبادان قهرمان مایه ی فخر و مباهات است. مطمئنم که مشکلات مالی ما رفع می شود اما خطاب همیشگی ام به  بازیکنانم آن است که هیچگاه زمان برای جبران برد، باخت و یا مساوی به عقب بر نمی گردد و بر همین اساس و به یاری خدا، بچه ها همه هم قسم شده اند که سه امتیاز بازی فردا را در شهر نگه دارند. باز هم قدردان حضورتان هستم.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول