اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

منصوریان: روزی ۱۲ ساعت برای بازی با گل‌گهر وقت گذاشتیم/فرقی ندارد کدام 25 بازیکن ما در ترکیب قرار گیرد

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امروز به شاخصی در فوتبال دست یافتیم که میان ۲۵ نفر ما فرقی ندارد که چه کسی در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرد.

منصوریان: روزی ۱۲ ساعت برای بازی با گل‌گهر وقت گذاشتیم/فرقی ندارد کدام 25 بازیکن ما در ترکیب قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور امروز پس از وقفه‌ای ۲ هفته‌ای از سر گرفته خواهد شد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها، صنعت نفت در آبادان پذیرای گل‌گهر سیرجان خواهد بود.

این دیدار از چند جهت برای هر دو تیم حائز اهمیت است، چرا که نفت آبادان پس از سه شکست در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر، در هفته چهارم موفق به از مقابل برداشتن نساجی در مازندران شد که این پیروزی، مصادف با نخستین حضور منصوریان بر روی نیمکت طلایی‌پوشان پس از سه جلسه محرومیت و ابتلا به بیماری کرونا بود.

سرمربی نفتی‌ها برای اینکه نشان دهد که نتایج سه هفته ابتدایی تیمش، تنها یک اتفاق بوده و بازگشت وی به نیمکت این تیم می‌تواند روی عملکرد بازیکنان تأثیر مثبت بگذارد، در دیدار با گل‌گهر از تمامی توان فنی تیمش مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی استفاده خواهد کرد.

منصوریان پیش از دیدار تیمش برابر نماینده سیرجان، در نشست خبری حاضر و پاسخگوی سؤالات خبرنگاران پیرامون بازی فردا شد.

وی در این رابطه اظهار کرد: فردا بازی بسیار سخت و نفس گیری خواهیم داشت و پیش از هر چیزی خوش آمد بسیار ویژه عرض می‌کنم به امیر قلعه‌نویی مربی خودم و کاروان تیم گل‌گهر که احترام ویژه‌ای برای وی قایل هستم.

وی با بیان اینکه در آنالیزی که از تیم گل گهر داشتیم بازی این تیم نسبت به فصل گذشته تغییر کرده و نفرات خوب و زبده‌ای را جذب کرده‌اند.

منصوریان تصریح کرد: در طول هفته و پس از بازی با نساجی جدای از تمرینات روزانه بیش از ۹ ساعت برای آنالیز تیم گل‌گهر وقت گذاشتیم  و با احتساب تمرینات روزی ۱۲ ساعت روی این بازی کار کردیم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان با اشاره به اینکه این بازی برای ما سخت تر از بازی با استقلال، پرسپولیس و سپاهان خواهد بود گفت: تیم گل گهر بسیار تیم فیزیکی است و بازیکنان ما برای این بازی به لحاظ روانی بسیار آماده هستند.

وی ادامه داد: کم‌کم به آن هارمونی لازم رسیده‌ایم و از همه مهم‌تر امروز به شاخصی در فوتبال دست یافتیم که میان ۲۵ نفر ما فرقی ندارد که چه کسی در ترکیب تیم قرار بگیرد.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان بیان کرد: چند بازیکن مثل محمود مطلق‌زاده، فرزاد جعفری، محمد اهل‌شاخه و حسن بیت‌سعید به دلیل مصدومیت در اختیار ما نخواهند بود.

منصوریان با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در طول تمرینات یادآور شد: از بازیکنان با تجربه تیم تشکر میکنم که فضا و بستر را برای جوانان تیم مهیا کرده و جوانان تیم هم وقت میگذارند و آماده طی کردن پله های رشد هستند.

وی افزود: نشستی با مدیران باشگاه داشتم که طی آن خواسته شد که شرایطی مهیا شود که این ستاره‌ها در آبادان حفظ شوند. استان خوزستان پتانسیل بسیار بالایی دارد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان‌کرد: از صبر هواداران آبادان تشکر می کنم و به امید روزی که کرونا از این کشور رخت بر بسته و هواداران را در کنار خود ببینم.

وی گفت: روزی که به آبادان آمدم تمام مشکلات را می‌دانستم، اما خودم دوست داشتم در چالش آبادان حضور پیدا کنم. به یک هوادار مسن صنعت نفت قول دادم که مشکلات شهر آبادان را چماق نکنم و در سر کسی بکوبم و دوست ندارم مثل خیلی از مربیان تمرینات را تعطیل کنم و سر صدا کنم، شان شهر آبادان بسیار بالاست و  اگر به این تیم رسیدگی شود و منابع مالی مناسبی برای آن در نظر گرفته شود یکی از بزرگترین تولید کنندگان فوتبالیست در کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول