اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

۷۳۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های آذربایجان‌شرقی بستری هستند / ۹۶۷ پلمب کرونایی در آذربایجان‌شرقی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه ۷۳۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: در حال حاضر ۷۱ درصد جمعیت کل استان واکسن نوبت اول و ۵۸ درصد نوبت دوم و ۱.۵ درصد نیز نوبت سوم را دریافت کرده‌اند.

۷۳۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های آذربایجان‌شرقی بستری هستند / ۹۶۷ پلمب کرونایی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بهمن نقی‌پور امروز در چهل و سومین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه ۷۳۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۴ بیمار کرونایی بستری و ۹ نفر نیز جان خود را از دست دادند.  

بهمن نقی‌پور با اشاره به اینکه شهرستان‌های جلفا و مرند در وضعیت قرمز قرار دارند، افزود: از لحاظ رنگ‌بندی کرونایی ۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۵ شهرستان نیز آبی است.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر ۷۱ درصد جمعیت کل استان واکسن نوبت اول و ۵۸ درصد نوبت دوم و ۱.۵ درصد نیز نوبت سوم را دریافت کرده‌اند.

۹۶۷ پلمب کرونایی در آذربایجان‌شرقی
 
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی و دبیر کمیته نظارت ستاد استانی مقابله با نیز در این جلسه با اشاره به آمار بازرسی از صنوف در هفت ماهه امسال، تصریح کرد: ۲۷ هزار و ۸۸۰ بازدید تیم‌های مشترک، ۲۵۱ هزار و ۸۸۲ بازدید توسط بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای انجام شده است.

بدر شکوهی افزود: در مجموع ۹۶۷ واحد پلمب، ۵۶ هزار و ۳۷۵ واحد تذکر دریافت کردند و با ۴ هزار و ۹۵۰ واحد نیز طبق مقررات و قوانین برخورد شده است.

انتهای پیام/۶۰۰۳۴/س
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول