اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

سفرهای استانی رئیس جمهور برای مدیران استان‌ها تحرک و انگیزه ایجاد می‌کند

نماینده مردم آستارا در مجلس گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور برای مدیران استانی تحرک و انگیزه ایجاد می‌کند و حل مشکلات در جریان این سفرها باعث خوشحالی مردم می‌شود.

سفرهای استانی رئیس جمهور برای مدیران استان‌ها تحرک و انگیزه ایجاد می‌کند

غلامرضا مرحبا نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور ایده خوبی است؛ چراکه این اقدام برای مدیران استانی تحرک و انگیزه ایجاد می‌کند.

وی افزود: اینکه فردی در سطح رئیس جمهور پا به رکاب باشد و برود و از نزدیک از استان‌ها بازدید داشته باشد قابل افتخار است.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حالا که سفرهای استانی به یک سنت تبدیل شده بهتر است به خوبی مدیریت شود و در باره پروژه‌هایی که بناست تا در سفر رئیس جمهور مورد بازدید قرار گیرد و یا در سفر رئیس جمهور به آنها بودجه تخصیص یابد، مطالعات انجام شود و مطالعات میدانی کافی روی آنها صورت گیرد.

مرحبا خاطرنشان کرد: لازم است قبل از سفرهای رئیس جمهور، پروژه‌هایی که دارای ابعاد ملی و تأثیر گذاری در سطح ملی هستند و در سرنوشت مردم منطقه تأثیر گذار هستند، احصا و مشخص شوند تا سفر رئیس جمهور یک سفر مفید برای استانها باشد.

وی افزود: وقتی شخصی در حد و اندازه رئیس جمهور به یک استان سفر می‌کند، باید بهره‌وری‌ها در سطح این سفرها باشد و این سفرها کارایی و اثربخشی در این سطح را داشته باشد و صد البته مردم هم از اینکه مشکلات چند ساله‌شان در سفر رئیس جمهور حل می‌شود، خوشحال خواهند شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول