اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

همسران و فرزندان ایثارگران از ممنوعیت ماموریت آموزشی حین اشتغال مستثنی شدند

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: براساس تبصره 61 قانون مدیریت کشوری افراد شاغل نمی‌توانند در حین اشتغال کار از مأموریت آموزشی برخوردار شوند که براساس مصوبه امروز کمیسیون اجتماعی همسران و فرزندان ایثارگران از این قائده مستثنی شدند.

همسران و فرزندان ایثارگران از ممنوعیت ماموریت آموزشی حین اشتغال مستثنی شدند

سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو خبرنگار پارلمان خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز که با حضور امین‌حسین رحیمی وزیر دادگستری و نمایندگان دیگر دستگاه‌های مربوطه برگزار شد آخرین وضعیت کو.دکان کار در جامعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه بنا شد کارگروه متشکل از نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط و همچنین کمیسیون اجتماعی مجلس برای بررسی آخرین وضعیت کودکان کار در سطح جامعه تشکیل شود و این کارگروه پس از انجام بررسی‌ها و تحقیقات گزارش خود از آخرین وضعیت کودکان کار در کشور را در صحن کمیسیون ارائه کنند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: همچنین در ادامه این جلسه طرح و اصلاح تبصره 61 قانون مدیریت خدمات کشوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

حسینی خاطرنشان کرد:‌ براساس تبصره 61 قانون مدیریت کشوری افراد شاغل نمی‌توانند در حین اشتغال کار از مأموریت آموزشی برخوردار شوند که براساس مصوبه امروز کمیسیون اجتماعی همسران و فرزندان ایثارگران از این قائده مستثنی شدند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول