اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای 2هزار و 900 برنامه به مناسبت هفته بسیج در زنجان

فرمانده سپاه استان زنجان از اجرای 2 هزارو ۹۰۰ برنامه در قالب ۱۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان زنجان خبر داد.

اجرای 2هزار و 900 برنامه به مناسبت هفته بسیج در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی امروز در مصاحبه مطبوعاتی به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج به فرمان امام راحل و در راستای ایستادگی در مقابل دشمنانی که تلاش داشتند انقلاب را شکست دهند، ایجاد و در طول عمر خود برکات فراوانی داشته است.
فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه به همت همه مردم استان و مسوولان کنگره ۳۵۳۵ شهید استان با شکوه فراوان برگزار شد، افزود: من به نوبه خود از همه رسانه‌های استان برای پوشش اخبار کنگره که باعث شکوه و انعکاس این اقدام فرهنگی شد، تقدیر و تشکر می‌کنم.
وی با اشاره به اینکه اهدای  ۲ هزار جهیزیه با کمک دستگاه‌ها، ۳ میلیون پرس غذا، اهدای یک میلیون و ۲۰۰ هزار بسته معیشتی و ...از جمله اقدامات بسیج استان بوده است، اذعان داشت: یک هزار و ۱۵۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان فعالیت دارند.
سردار کرمی با اشاره به جمع‌آوری ۵۲۰ هزار سند از شهدا و رزمندگان استان، ادامه داد: بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ یادواره شهدا هم به همت سپاه و بسیج و نواحی و اقشار مختلف مردم در استان برگزار شده است.
وی با اشاره به اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی، افزود: در این طرح اقدامات و کارهای بسیار خوبی انجام گرفته و این طرح با تشکیل قرارگاهها در پایگاه‌ها انجام گرفته است.
فرمانده سپاه استان زنجان به کشفیات بسیج در زمینه احتکار مواد غذایی اشاره کرد و گفت: با تلاش انجام گرفته بیش از ۵۴ میلیارد تومان کشف و ضبط انجام شده است.
سردار کرمی با اشاره به اجرای ۶۴ پروژه آبرسانی در استان زنجان، یاد آور شد: بیش از ۹۰ طرح مختلف هم در هفته مبارک بسیج افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به ساخت یک درمانگاه ۵ طبقه در زنجان گفت: ۵ درمانگاه و یک بیمارستان هم توسط بسیج و سپاه در راستای خدمت رسانی به مردم شریف استان ساخته خواهد شد.
وی از اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق مختلف اشاره کرد و گفت: خدمات پزشکی در مناطق محروم به صورت کاملا رایگان ارائه خواهد شد.
فرمانده سپاه استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکهبه مناسبت هفته بسیج در استان زنجان ۲ هزارو ۹۰۰ برنامه در قالب ۱۴۰ عنوان برنامه اجرا خواهد شد خاطر نشان کرد: اهدای جهیزیه، نواخته شدن زنگ مقاومت، افتتاح پروژه‌های مختلف، فراخوان ایده‌ها، تقدیر از فعالان عرض سلامت، تولید کلیپ موشن گرافیک و ... از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

وی تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا، غبار روبی مزار شهدا از دیگر برنامه های هفته بسیج خواهد بود.

انتهای پیام/73002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول