اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

محصولات فناورانه دانشگاه سمنان؛ در راه صادرات

معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از صادرات محصولات شرکت فناور پارک علم و فناوری این دانشگاه خبر داد.

محصولات فناورانه دانشگاه سمنان؛ در راه صادرات

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، حمیدرضا محمدیان‌سمنانی، معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان اظهار کرد: شرکت «کانسار فناور کارا» به مدیرعاملی حمید قاهری، در زمینه تولید انواع گچ‌های پایه آلفا برای دندان‌پزشکی و قالب‌گیری فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه محصولات این شرکت فناور در گام نخست به کشورهای عراق و ترکیه صادر می‌شود، گفت: این شرکت با راه‌اندازی سامانه‌ای نسبت به فروش محصولات خود به صورت آنلاین اقدام می‌کند و زمینه بازاریابی و تجاری‌سازی محصولات تولیدی شرکت خود را بدون واسطه و به صورت الکترونیکی فراهم کرده است.

معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان افزود: شرکت کانسار فناور کارا از سال ۱۳۹۶ در مرکز رشد پذیرش و با حمایت‌های پارک علم و فناوری و همچنین تعامل با دیگر شرکت‌های حوزه مواد معدنی در پارک علم و فناوری مراحل رشد را با موفقیت طی کرد.

محمدیان‌سمنانی خاطرنشان کرد: این شرکت با ورود به بازارهای جهانی، می‌تواند زمینه‌ساز خوبی برای توسعه فناوری و تجاری‌سازی دیگر فناوران دارای پتانسیل صادرات در حوزه مواد معدنی باشد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول