اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش | فیاضی توانمند است و می‌تواند تحول ایجاد کند

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: یکی از موفقیت‌های یک مدیر، فهم درست از مشکلات و توانمندی‌ها و ظرفیت است که خوشبختانه توانمندی و تسلط و مسلط بودند بر مشکلات و موضوعات با ظرفیت های آموزش و پرورش را در آقای فیاضی یافتم.

موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش | فیاضی توانمند است و می‌تواند تحول ایجاد کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان در موافقت با مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پرورش طی سخنانی، اظهار داشت: هفته پیش جناب آقای دکتر مسعود فیاضی پس از ماه‌ها بررسی و مقایسه با دیگر گزینه های ممتاز جمهوری اسلامی به عنوان وزیر پیشنهادی از سوی ریاست محترم جمهور ارائه شد.

وی افزود: بلادرنگ پس از این معرفی شبکه‌های معاند شروع به تخریب ایشان کردند و کسانی که به دنبال سند ۲۰۳۰ بوده و هستند، اختلاسگران صندوق ذخیره فرهنگیان و افراد همیشه مدیر و پدرخوانده آموزش و پرورش از جمله مخالفان بودند که شروع به تخریب کردند که در جبهه مقابل جمع زیادی از فرهنگیان و دلسوزان حمایت و موافقت خود را از وزیر پیشنهادی اعلام کردند.

غضنفرآبادی ادامه داد: وزیری که برنامه‌های جدی خود را ارائه کرد و نشان داد که می تواند تحول گسترده‌ای در بخش آموزش و پرورش صورت دهد، من نیز مانند سایر همکارانم زمانی که نام وزیر پیشنهادی را شنیدم مقداری تردید کردم اما با تحقیقاتی که انجام دادم و نیز جلسه‌ای که روز گذشته در کمیسیون قضایی با ایشان داشتیم نه تنها این تردیدها برطرف شد، بلکه ایشان را نیرویی قابل و توانمند یافتم.

رئیس کمیسوین حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: یکی از موفقیت‌های یک مدیر، فهم درست از مشکلات و توانمندی‌ها و ظرفیت است که خوشبختانه توانمندی و تسلط و مسلط بودند بر مشکلات و موضوعات با ظرفیت های آموزش و پرورش را در ایشان یافتم.

وی عنوان کرد: سوابق اجرایی آقای فیاضی که ریاست جمهوری بیان کردند همچنین معلم آموزشی وپرورشی، مطالعه بر محتوای کتب درسی و فرایند محتوای درسی و سابقه مدیریتی در حوزه آموزش و پرورش از جمله ویژگی‌های مثبت وی است.

این نماینده مجلس بیان کرد: به من ثابت شده که یک مدیر ناشناخته می‌تواند تحول آفرین باشد، مدیر آموزش و پرورش و یا وزیر آموزش و پرورش باید کسی باید باشد که فارغ از اینکه از بدنه مجموعه باشد یا نباشد باید، باور قلبی و تحول‌گرایی در آموزش و پرورش داشته باشد با اینکه ایشان از مدیران آموزش و پرورش است چرا می گوییم از مربیان خارجی استفاده کنیم؟ وزیر باید کسی باشد که از میان نظرات و ایده ها و دیدگاه های مختلف بتواند راهکار مناسبی را ارائه دهد که این شجاعت و استعداد را در آقای فیاضی دیدم.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات جامعه و گرفتاری‌های موجود، دلسوزان و علاقمندان به نظام و مومنان متدین آن ملت ایران از آقای رئیسی درخواست کردند که وارد فضای انتخابات شوند و وی نهایتا پیروز انتخابات شد؛ آیا چنین فردی مدیر را انتخاب می‌کند که از توانمندی لازم برخوردار نیست؟ وی قطعاً وزیر را معرفی کند که دولت موفق باشد قطعاً می‌خواهد وزیری را معرفی کند که شجاعت تصمیم گیری داشته باشد که وی یکی از صفات برجسته فیاضی است.

غضنفرآبادی ادامه داد: فیاضی می‌تواند مسیر آموزش و پرورش را در مسیر تحول قرار دهد؛ رهبر معظم انقلاب همواره بر به کارگیری جوانان مومن انقلابی و جهادی در عرصه‌های جهادی تاکید کردند و امروز یک جوان مومن متدین و انقلابی به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی شده است.

وی،‌ فکر روشن خلاقیت، ابتکار و شجاعت، خطرپذیری و برخورداری از امید را از ویژگی‌های بارز مسعود فیاضی خواند و گفت: ما باید این دولت را کمک کنیم لذا به فیاضی رای مثبت خواهیم داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول