اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تزریق واکسن کرونا به 90 درصد دانش آموزان بالای 12 سال در گچساران

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: با توجه به واکسناسیون بالای 90 درصد دانش آموزان 12 الی 18 سال این شهرستان از فعالیت مجدد مدارس استقبال خوبی صورت گرفته است.

تزریق واکسن کرونا به 90 درصد دانش آموزان بالای 12 سال در گچساران

ایوب مقیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: بنا به شیوه‌نامه های وزارت آموزش و پرورش مدارس در حوزه متوسطه دوم از 15 آبان ماه فعالیت خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز کردند.

وی بیان کرد: تمامی مدارس متوسطه دوم با 50 درصد ظرفیت در روز پذیرای دانش آموزان خود هستند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: با توجه به واکسیناسیون بالای 90 درصد دانش آموزان 12 الی 18 سال و 100 درصد فرهنگیان این شهرستان از فعالیت مجدد مدارس در مقاطع عنوان شده استقبال خوبی صورت گرفته است.

مقیمی عنوان کرد: مدارس درمقطع متوسطه اول و ابتدایی طبق دستورالعمل های کشوری از اول آذر ماه سالجاری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی  بازگشایی و فعالیت خواهند کرد.

وی گفت: مدارس این مقاطع نیز با برنامه ریزی و گروه بندی و با تشخیص مدیر و عوامل مدرسه در روزهای مختلف با 50 درصد یا کمتردر حدی که کمترین آسیب را در خصوص کرونا داشته باشیم کار خود را آغاز می کنند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران خاطر نشان کرد: اگر در هر لحظه از شرایط برنامه تغییر کند کلاس ها کاملا به صورت مجازی برگزار خواهد شد، هرچند که در شرایط فعلی در حال حاضر با 50 درصد از دانش آموزان مدارس فعال بوده و فضای مجازی جهت آموزش نیز فعال می باشد.

مقیمی با اشاره به اینکه افزون بر 24 هزار دانش آموز در گچساران وجود دارد، بیان کرد: 240 مدرسه فعال در حوزه شهری و روستایی گچساران وجود دارد.

وی افزود: مدارس روستایی با توجه به آمار جمعیت دانش آموزان فعالیت خود را از اول مهر ماه آغاز کردند و تا کنون گزارش نگران کننده ای از آنها به ما ارائه نشده است.

 مدیر آموزش و پرورش گچساران ادامه داد: در حوزه مدارس شهری این شهرستان پایه های اول دبستان و متوسطه دوم نیز فعالیت دارند.

مقیمی اضافه کرد: اولیاء نگران حضور فرزندان خود در مدارس نباشند پرسنل مدارس به جدیت از دانش آموزان مراقبت خواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول