اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

رونمایی از کتاب «کاه و کوه» و «اثر» در نهاوند

از دو کتاب «کاه و کوه» با موضوع دین و زندگی تالیف محمد رضا کاظمی پور و «اثر» با موضوع شعر و سروده‌های منظوم تالیف «اسماءسوری» به همراه تمبر یادبود خیرین کتابخانه‌ساز نهاوند رونمایی شد.

رونمایی از کتاب «کاه و کوه» و «اثر» در نهاوند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، ظهر امروز و همزمان با روز کتاب و کتابخوانی با حضور امام جمعه و اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی نهاوند از دو کتاب «کاه و کوه» با موضوع دین و زندگی تالیف محمدرضا کاظمی‌پور و همچنین «اثر» با موضوع شعر و سروده‌های منظوم تالیف «اسماء سوری» به همراه تمبر یادبود خیرین کتابخانه‌ساز رونمایی شد.

همچنین به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کاریکاتور با موضوع کتاب و نمایشگاه عکس با موضوع آزاد در محل نمایشگاههای دائمی اداره ارشاد اسلامی نهاوند افتتاح شد.

رئیس کتابخانه‌های عمومی نهاوند در این آئین گفت: انجمن خیرین کتابخانه‌ساز نهاوند یکی از اولین انجمن‌های تاسیس شده در استان است که تاکنون در زمینه ساخت کتابخانه و تجهیز آنها اقدامات قابل توجهی را انجام داده‌اند.

میلاد امینیان افزود: در نهاوند ۱۲ کتابخانه با بیش از ۱۰۰ هزار جلد کتاب و حدود ۷ هزار عضو وجود دارد که چهار واحد آنها با داشتن ۲۰ هزار جلد و یک هزار عضو خیرساز هستند که در شهر نهاوند و روستاهای شهرک سلگی، میان‌آبه و گیل‌آباد قرار گرفته‌اند.

وی افزود: کتابخانه امید صبا اولین کتابخانه مستقل در سطح استان است که تمام کتابها و تجیزات آن توسط خیر تامین شده و بیش از یک دهه است در سطح شهرستان فعالیت‌های فرهنگی دارد.

رئیس کتابخانه‌های عمومی نهاوند گفت: به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تشویق خیرین به سرمایه‌گذاری در امر ساخت کتابخانه امروز از چهار نفر خیر کتابخانه ساز این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول