اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

سهند ارس یک کشتی‌گیر خارجی جذب کرد/رضایی: طبیعی است تیم‌ها به دنبال تقویت باشند

تیم کشتی آزاد سهند ارس با یک کشتی‌گیر روسی در مرحله نیمه‌نهایی لیگ شرکت می‌کند.

سهند ارس یک کشتی‌گیر خارجی جذب کرد/رضایی: طبیعی است تیم‌ها به دنبال تقویت باشند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مرحله نیمه‌نهایی و فینال لیگ کشتی آزاد قرار است نیمه اول آذر برگزار شود. با پایان مرحله مقدماتی تیم‌های داروسازی سهند ارس، صنایع مازندران، دانشگاه آزاد و فولادین ذوب‌ آمل راهی نیمه‌نهایی شدند.

تیم‌های حاضر در این مرحله در تلاش هستند برای کسب قهرمانی تیم خود را تقویت کنند به همین دلیل جذب کشتی‌گیر خارجی و مدال‌آوران در دستور کار مربیان قرار دارد. یکی از تیم‌هایی که اقدام به این کار کرده سهند ارس بوده که کشتی‌گیر روس را جذب کرده است. 

علیرضا رضایی سرمربی تیم کشتی سهند ارس در گفت‌وگو با فارس، در این باره عنوان کرد: ما با شاخیف وارد مذاکره شدیم و قرار است در مرحله بعدی ما را همراهی کند. به دنبال جذب یک کشتی‌گیر دیگر هم هستیم که اگر شرایط فراهم شود او را هم جذب کنیم. با توجه به مرحله نیمه‌نهایی خیلی طبیعی است که تیم‌های حاضر خود را تقویت کنند.

وی افزود: ما تمرینات خود را برای مرحله نیمه‌نهایی پیگیری می‌کنیم و علاوه براین نیم نگاهی به حریفان داریم. همه تیم‌ها برای ما قابل احترام هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول